Hírek, aktualitások

dátum 2015-01-23 idő 09:32

Kiosztották a 2014 évi franchise díjakat

Január 22-én sor került a Magyar Franchise Szövetség Díjkiosztó Gálaestjére. A gálavacsora a hazai franchise szektor legrangosabb eseménye. A Szövetség gálavacsoráján számos díjat adnak át a szakma képviselőinek.
 
„A mai este a franchise szakma képviselői összegyűlnek, hogy ünnepeljék a 2014 év legjobb franchise hálózatait és átvevőit. Ahogy évről-évre egyre nagyobb számban veszünk részt ezen a gálán, úgy a franchise is egyre nagyobb szerepet tölt be a gazdasági életben.” - mondta Murányi László, a Magyar Franchise Szövetség elnöke köszöntőjében.
„A működő hazai franchise hálózatok nagy része jól állja a válság viharait, és annak külön örülök, hogy nagyon sok új hálózat is elindult a piacon. Ez mutatja a franchise modell életképességét, akár a nehéz gazdasági környezetben is. A ma este nemcsak a Szövetség, hanem a franchise ünnepe is. Ezúton is köszönjük azoknak, akik pályázatot nyújtottak be és bátorítok minden tagunkat, hogy jövőre is minél többen induljanak el a Szövetség díjaiért.”
 

Rangos nemzetközi jelenlét

 
A gálaest egyik különlegessége volt, hogy egy nemzetközileg elismert franchise szakember,Michael Eyre, a Brit Franchise Szövetség korábbi elnöke, elnökségi tagja, az Európai Franchise Föderáció alelnöke tartott előadást.
A díjkiosztó ünnepség további külföldi vendégei voltak még Guy Gras, az Európai Franchise Szövetség elnöke, Chantal Zimmer, a Francia Franchise Szövetség ügyvezető igazgatója, Federico Reggiani és Jerome Lassara, az Olasz Franchise Szövetségtől,Gurkan Donat, a Török Franchise Szövetség alelnöke, Jos Burgers és Romana Engeman, a Holland Franchise Szövetség képviseletében, 
Kai Enders, a Német Franchise SzövetségtőlMarian Paták és Ivan Gallo, a Szlovák Franchise Szövetség képviseletében, valamint Dale Wright, amerikai kereskedelmi tanácsos.
 
 
A díjak a következő kategóriákban kerültek kiosztásra: az Év Hazai Franchise Hálózata, az Év Legdinamikusabban Fejlődő Franchise Hálózata, az Év Franchise Átvevője, az Év Fiatal Sikeres Franchise Átvevője, az Év Mester Franchise Hálózata, Marketing Díj, az Év Innovatív Franchise Hálózata, Internet Média és Web Díj. A díjazottak kizárólag a Magyar Franchise Szövetség rendszergazda tagjai, valamint a hozzájuk tartozó franchise átvevők pályázatainak elbírálása alapján részesültek az elismerésekben.
 

Díjazott franchise hálózatok és átvevő partnerek

 
A 2014. Év Franchise Hálózata a Hertz Magyarország. A Hertz Autókölcsönző hálózat a világ legnagyobb és legrégebbi múltra visszatekintő autókölcsönzője. Két mintaegységét 1995 tavaszán nyitotta meg Budapest belvárosában, valamint az akkori ferihegyi reptéren. Ettől kezdve szinte napról napra nőtt a hálózat piaci részesedése.
A hálózat hazánkban a válság éveit leszámítva töretlenül fejlődött és pozitív előjel, hogy rövid megtorpanást követően 2013-tól a bérleti szerződések számát tekintve újra elérték a válságot megelőző időszak forgalmát.
 
Az Év Mester Franchise Hálózata a High-Care Cosmetics. A High Care Cosmetics Hungária Kft. 1992 óta kizárólagos magyarországi forgalmazója a németországi Weyergans High Care Ag-nak, és mester franchise átvevője. Több mint húsz franchise hálózati egységet működtet, két referencia üzlettel. A hálózati egységek szerte az országban megtalálhatóak. A magyarországi siker kulcsa a megbízható, jó üzleti szellemű, szakképzett franchise partnerekkel való együttműködés.
 
Az Év Legdinamikusabban Fejlődő Franchise Hálózata díjat az Alma Gyógyszertárak hálózat érdemelte ki. A franchise hálózat 2014-ben dinamikus fejlődésen ment keresztül, melynek mértéke és gyorsasága saját piacán, illetve más iparágakban tapasztalható növekedési ütemet is messze meghaladta. A franchise modellnek köszönhetően ma a közel 80 saját tulajdonú gyógyszertár mellett az Alma családjának összesen több mint 140 tagja van, amelyhez 2014-ben közel 50 új családtag csatlakozott.
 
Az Év Innovatív Franchise Hálózatai a BENU Magyarország, és a Borháló borkereskedésA kategóriában két pályázat kiemelkedett a többi közül, ezért az elnökség úgy döntött, hogy a díjat megosztva adja, két franchise hálózat számára.
A BENU és az innováció kifejezések a kezdetektől fogva összekapcsolódnak. A márka bevezetésre 2012. év folyamán került sor és mára mintegy 150 gyógyszertár viseli a BENU nevét, képviseli értékeit. A BENU külső kommunikációs eszközei széles körben hívják fel a figyelmet az egészség megőrzésének fontosságára. A hálózat nagy hangsúlyt fektet az oktatásra, egészségtudatos tartalmak közvetítésére. Így teszik még hitelesebbé a BENU gyógyszerészek szakértelemmel, hozzáértéssel, odafigyeléssel végzett munkáját.
A Borháló innovatív megoldásaival, koncepciójával és megjelenésével rövid, két éves működése alatt alapjaiban rendezte át a hazai borkereskedelem piacát, melyben közel 50 üzlet nyitásával meghatározó szereplővé vált. Legyen szó cégépítésről, marketingről, termékfejlesztésről vagy vevőkiszolgálásról a Borhálót minden szempontból az állandó fejlesztés és újítás jellemezi.
 
A 2014. Év Marketing Díjában a Fornetti részesült. A hálózat 2014-ben a mai trendeknek való megfelelés tükrében újította meg arculatát, logóját. A termékek gyorsabb átláthatósága érdekében egyedi színkóddal látták el az egyes termékcsoportokat. Még inkább előtérbe került az esztétikus termékkihelyezés, megvilágítás, igényes design elemek által felerősített letisztultság, átláthatóság.
 
A 2014. Év Internet Média és Web Díját a DIEGO hálózat érdemelte ki. A DIEGO a megnövekedett vásárlói igények hatására 2014-ben megújította weboldalát. Az új oldal tervezésénél fontos szempont volt, hogy az áruházi kiszolgálás magas minőségét a weboldal látogatói számára is biztosítsák, valamint minden releváns információt könnyen elérhetővé tegyenek.
 
Az Év Franchise Átvevője Díjat Sánta László és Kocsis Lajos, az Otthon Centrum partnerei kapták. Sánta László és Kocsis Lajos a legmeghatározóbb tagjai az Otthon Centrum franchise csapatának. Saját irodáik mellett nagy figyelmet fordítanak a cégcsoport teljesítményének javítására, sikeres működésére, illetve a közös márka minél pozitívabb megítélésére is. 2004-ben első vidéki partnerként csatlakoztak a hálózathoz és azóta Sopronban, Győrben, és Szombathelyen 4 irodát irányítanak, közel 50 embernek munkát biztosítva.
 
Az Év Fiatal Sikeres Franchise Átvevője díjat Kovács Gábor, a Stilianos babauszoda franchise partnere vehette át. Kovács úr első franchise partnereként csatlakozott a Stilianos Babauszodához. Komoly erőfeszítéseket tesz az uszoda népszerűsítésére, innovatív ötleteivel állandóan emeli egysége színvonalát. Folyamatos reklámtevékenységet végez Dunakeszin és környékén. A településen nem él olyan, aki még ne hallott volna a Stilianos babauszodáról.
 

Színes programok, színvonalas előadások

 
A gálavacsora programját számos program színesítette. Fellépett többek között a HuNKuN Táncegyüttes, egy modern hagyományőrző csapat, akik előadói stílusukat tekintve napjaink modern követelményeinek megfelelve idézték őseink szellemét a színpadra.
Remek hangulatot varázsoltak, örökzöld slágereket előadva Szölöskei Tímea, valamintFehér Adrienn énekes-színésznő és Fehér Gábor énekes.
Nem mindennapi, szóló, akrobatikus rúdfitness showjával lenyűgözte a közönségetBardóczy Ilka - kétszeres rúdtánc Világbajnok és Európa-bajnok. A kétdiplomás mérnök és műszaki menedzser Ilka néhány év alatt kezdő szintről küzdötte fel magát a rúdtánc élvonalába, s ő a Dollhouse Táncstúdiók egyik vezető trénere is.
A vacsora alatt Günzer Tamás, a villányi borvidék egyik legkiemelkedőbb borásza mutatta be borait a vacsorához. Günzer Tamás mezőgazdasági mérnök, borász, a Villányi Borrend tagja, Villány város alpolgármestere.
 

Támogatók, média

 
A rendezvény főtámogatója az Alma Gyógyszertárak, kiemelt támogatói a BioHair hajvágószalon és a McDonald's Magyarország, támogatói a Matrackuckó, aFornetti, a Főtaxi, a Hotel Orchidea Lipót, a Hertz Magyarország, a Borháló borkereskedés, és a Party Point hálózat voltak. Az esemény médiatámogatói a Gazdasági Rádió, a Haszon Magazin, a Piac&Profit, a Trade Magazin, és az Elitemagazin.HU voltak.
 
Szerző: ViFe
Forrás: franchise.hu


vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
Franchise Börze - Ahol tuti recepteket találhat egy sikeres vállalkozáshoz!
dátum 2018-01-10 idő 13:30

2018. február 1-én újra franchise kiállítást szervez a Magyar Franchise Szövetség.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

Ezen túl magánszemélyek is hirdethetnek a Duna House honlapján
dátum 2018-01-16 idő 12:20

Március végéig bruttó 1990 forintért árulhat a nagyközönség házat, lakást, ingatlant, 30 napon át a Duna House honlapján.

Plakátaukciót rendez a BÁV január 24-én
dátum 2018-01-15 idő 11:53

Az aukción reklám- és kiállítás plakátok is képviseltetik magukat, a történelmi ereklyék gyűjtői pedig az ötvenes és hatvanas években készült propagandaplakátok közül válogathatnak.

Franchise partnereit keresi a BITE bakery café
dátum 2018-01-11 idő 10:58

Franchise partnereket keres a pereceket, szendvicseket, mascarponés tekercseket és különleges ízesítésű kávékat kínáló BITE bakery café.

Franchise Börze - Ahol tuti recepteket találhat egy sikeres vállalkozáshoz!
dátum 2018-01-10 idő 13:30

2018. február 1-én újra franchise kiállítást szervez a Magyar Franchise Szövetség.

Vidéki városokban keres franchise partnereket a High Care
dátum 2018-01-10 idő 09:39

A High-Care Cosmetics mintegy 20 egységével az egyik vezető kozmetikai franchise hálózat hazánkban.