Hírek, aktualitások

dátum 2014-03-06 idő 13:12

Különleges nőnapi borkóstoló a Pécsi Borháló üzletben, március 7.

Pécs - Erre a borkóstolóra még Jumurdzsák is felkapná a fejét! Különleges nőnapi borkóstoló a Pécsi Borháló üzletben – nem csak nőknek. Egy igaz egri várvédő hölgy látogat Pécsre 2014. március 7-én 17:00 órai kezdettel. 

A méltán híres egri borász Tóth Ferenc lányának, Tóth Katalinnak tolmácsolásában kerülnek a borok bemutatásra az Egri Borvár Kft-től. A borsort kóstolva mindenki meggyőződhet arról, hogy milyen (beltartalmi) értékekkel rendelkeznek azok az egri borok, amelyek nedűjét egykoron az egri várvédők maroknyi csapata is itta, és aminek következtében sikerült megfutamodásra bírni a többszörös túlerőben lévő török sereget. A Tóth család munkájának gyümölcsét szeretné most megosztani a Pécsiekkel Tóth Katalin, a Borháló Kereskedésben már méltán kedvelt boraikat. Többek között Leányka 2012, Pinot Noir 2009, Kadraka siller 2013, Pentaton cuvée 2012, Éden (Merlot) 2011 borok kerülnek majd terítékre. 

A borkóstolóról természetesen nem hiányozhatnak a megszokott borkorcsolyák sem.
Az üzlet befogadóképessége korlátozott, ezért a szervezők kérik a részvételi szándék jelzését! Limit: 35 fő.

Időpont: március 7-én 17 órakor
Helyszín: pécsi Borháló (Pécs, Mártírok útja 19.)
E-mail: pecs1@borhalo.com
Telefon: +36 (72) 212-811
Facebook: facebook.com/borhalopecs

A 2013-as Év Legdinamikusabban Fejlődő Franchise Hálózata díjat a Borháló borkereskedés kapta meg a Magyar Franchise Szövetség gálavacsoráján.  
A Borháló Borkereskedés franchise sikerét mutatja, hogy a 2013 eleji indulása óta, 26 vállalkozó csatlakozott a hálózathoz és nyitott borkereskedést. A tavalyi gyors tempó után, idén a hálózat megerősítése a cél a Borháló számára. 2014 másik nagy feladata a határon túli terjeszkedés, sok megkeresés érkezett hozzájuk külföldről, a Borháló tulajdonosai pedig feladatuknak tekintik a magyar borok külhoni ismertségének növelését.

További tervek között szerepel a stratégiai partnerrel a designt megálmodó és kivitelező, Geppetto Belsőépítész Irodával további brand-et erősítő elemek kivitelezése (csomagolás, arculati elemek), illetve a saját Borháló márkás termékek bevezetése. A minőségi borfogyasztást segítendő pedig borismereti kurzusokat terveznek a Borháló tulajdonosok.

forrás: Borászportál

Virtuális kiállító: Perger és Binder BH2010 Kft.


vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
A régió szennyesére pályázik a magyar mosoda-hálózat
dátum 2018-04-16 idő 12:23

Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

80 évre tervez a Burger King Magyarországon
dátum 2018-04-26 idő 09:24

41 éttermével a magyarországi gyorsétterem-piac meghatározó szereplője a Burger King.

Tizedik alkalommal Superbrands-díjas a SPAR
dátum 2018-04-24 idő 09:20

A szakemberek mellett a vásárlók is újra bizalmat szavaztak a SPAR Magyarországnak, amelyet sorozatban tizedszerre tartottak érdemesnek a márkaértékelési díjra.

Május végén Moszkva válik a franchise-világ fővárosává
dátum 2018-04-18 idő 11:26

2018. május végén három jelentős nemzetközi esemény is megrendezésre kerül az orosz fővárosban. a THE MOSCOW FRANCHISE EXPO 2018, a THE WORLD FRANCHISE FORUM az Orosz Franchise Szövetség szervezése, és itt tartják meg a Franchise Világtanács (WFC) soron következő ülését is.

A régió szennyesére pályázik a magyar mosoda-hálózat
dátum 2018-04-16 idő 12:23

Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.

Május 10-én kerül megrendezésre a Magyar Franchise Szövetség tisztújító közgyűlése
dátum 2018-04-13 idő 12:45

A közgyűlésen Matthias H. Lehner, a Német Franchise Szövetség alelnöke, a Bodystreet alapító-tulajdonosa osztja meg a hálózatfejlesztéssel kapcsolatos nemzetközi tapasztalatait.