

Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.
Az éttermei számát tekintve világelső Subway gyorsétteremlánc 2014-ben tovább kívánja növelni előnyét vetélytársaival szemben.
A Subway hálózat bejelentette, hogy 2014-ben 7%-os bővülést, azaz 3000 gyorsétterem megnyitását tervezi. A kitűzött célnak május közepéig bezárólag már 1/3-ad részét teljesítette, hiszen idén eddig közel 1000 Subway egység átadásra is került.
Fotó: Jock Fistick / Bloomberg
Alig két évvel ezelőtt számoltunk be róla, hogyan taszította le trónjáról a Subway a McDonald's gyorsétterem hálózatot. A terjeszkedési verseny azóta is zajlik a legnagyobb étteremláncok között; az elmúlt két évben a Subway több mint 8000-, míg a McDonald's gyorsétteremlác csupán alig 3000 egységgel tudta bővíteni hálózatát.
2013 év végén a Subway a világ 106 országában közel 41000 gyorséttermet üzemeltetett, amely jóval meghaladta a McDonald's 35400-as egységszámát. Jóval lemaradva követte őket a Starbucks, mintegy 20000 egységével, valamint ki kell emelni még a Yum! Brands vállallatcsoport három vezető étteremláncát - KFC, Pizza Hut, és Taco Bell - , amelyeknek 2013-at bezárólag összesen 40300 egysége működött világszerte.
A McDonald idei célkitűzése 1500-1600 üzlet megnyitása, a Starbucks szintén 1500 egységgel tervezi bővíteni hálózatát elsősorban az amerikai, kínai, és Ázsia csendes-óceáni térségének piacain.
Magyarországon a McDonald's közel 100 egységéhez képest mindössze csupán 14 Subway étterem üzemel, de több helyszínen is folynak előkészületek új egységek nyitásához . Ami a befektetés költségét illeti hazánkban, helyszíntől és mérettől függően 100,000-200,000 euróra van szükség egy saját Subway étterem elindításához.
businessweek.com, R.J.
Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.
A szakemberek mellett a vásárlók is újra bizalmat szavaztak a SPAR Magyarországnak, amelyet sorozatban tizedszerre tartottak érdemesnek a márkaértékelési díjra.
2018. május végén három jelentős nemzetközi esemény is megrendezésre kerül az orosz fővárosban. a THE MOSCOW FRANCHISE EXPO 2018, a THE WORLD FRANCHISE FORUM az Orosz Franchise Szövetség szervezése, és itt tartják meg a Franchise Világtanács (WFC) soron következő ülését is.
Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.
A közgyűlésen Matthias H. Lehner, a Német Franchise Szövetség alelnöke, a Bodystreet alapító-tulajdonosa osztja meg a hálózatfejlesztéssel kapcsolatos nemzetközi tapasztalatait.
A koncepció öt egysége négy jelentős budapesti bevásárlóközpontban, valamint a budaörsi Korzó Auchan Kereskedelmi Központban is jelen van üzleteivel.