Hírek, aktualitások

dátum 2015-02-27 idő 09:31

Magyar startup kozmetikai fogfehérítésre épít franchise hálózatot Európában

A magyar Smile Partner Zrt. kozmetikai fogfehérítő franchise hálózat kiépítésébe kezdett Európában, a hálózathoz 50 magyarországi partner mellett Csehországból, Szlovákiából és Dániából is számos cég csatlakozott már - tájékoztatta Farkas Norbert, a zrt. vezérigazgató-helyettese az MTI-t.
 
A három országban 15 partnercéggel dolgoznak, és több tucat céggel folytatnak tárgyalásokat - mondta. Terveik között szerepel, hogy 3-5 éven belül az Európai Unió 10 országában is megjelenjenek, valamint az oroszországi és keleti régió - Grúzia, Azerbajdzsán, Kazahsztán - piacainak meghódítása.
 
 
Ismertetése szerint a Smile Partner Zrt.-t egy éve 4 magyar magánbefektető alapította. A kozmetikai fogfehérítés nagyszabású ötletét annyira megnyerőnek tartotta a Jeremie programban részt vevő Euroventures Zrt. kockázatitőke-befektető, hogy nem sokkal az indulás után 100 millió forinttal szállt be az üzletbe.
A Smilepoint néven kidolgozott franchise rendszert közösségi védjegy oltalom alá helyezték. A fogfehérítő anyag és a rendszer kiegészítő elemei (szilikonsín, aktivátor spray) amerikai, a kategória vezető gyártójának (Beaming White) a terméke. Az innováció a Smilepoint márka részéről az egységesített csomagolás (szett), amelyet ellenőrzött, minden EU jogszabálynak megfelelő terméktájékoztatóval láttak el, és az 1 alkalommal történő, 3x15 perces eljárásban elérhető. A márkanévvel ellátott, egységesített megoldás együtt élvezi az EU területére vonatkozó márkavédjegy oltalmat.
 
 
A kezelés olcsóbb az eddig használt módszereknél és előnye, hogy alkalmazása során a páciens szájába nem nyúl senki más, csak ő maga, hogy felhelyezze az ökölvívók fogvédőjéhez hasonló, pasztával töltött műanyagot - mondta a vezérigazgató-helyettes. 
A rendszer tagjainak a fogfehérítéshez szükséges terméket és ismeretet biztosítják, és az engedélyek beszerzésében is segítenek - tette hozzá.
 
Közölte: a Smile Partner Zrt.-be különböző formában összesen több mint 150 millió forintot fektettek be. A tervezett megtérülési idő 3-5 év, a külföldi terjeszkedés függvényében. A cég 2014-ben a nem auditált pénzügyi adatok alapján mintegy 40 millió forint árbevételt ért el a saját bolti kiskereskedelemből, a franchise hálózat bővüléséből és a hálózat termékeinek utánrendeléseiből. A csehországi piacbővítés eredményei 2015-ben jelentkeznek - jelezte Farkas Norbert.
 
Forrás: MTI


vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
Franchise Börze - Ahol tuti recepteket találhat egy sikeres vállalkozáshoz!
dátum 2018-01-10 idő 13:30

2018. február 1-én újra franchise kiállítást szervez a Magyar Franchise Szövetség.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

Felújítja a Shopmarkot, és jelentős vásárlásokat tervez 2018-ban a Diófa Alapkezelő Zrt
dátum 2018-01-23 idő 14:39

Czifra Balázs, a Diófa Alapkezelő Zrt. ingatlanbefektetési üzletágának vezetője a Portfolio Ingatlannak adott interjújában a cég 2018-as terveiről és várakozásairól, és a Shopmark bevásárlóközpont teljes körű felújításáról beszélt.

Turán nyitotta meg legújabb egységét a Stilianos Babauszoda.
dátum 2018-01-18 idő 17:17

2018. Január 15-én a Stilianos Babauszoda Franchise 7. egységeként kezdte működését a Stilianos Babauszoda Tura.

A Franchise Börzén kedvezménnyel lesz megvásárolható a Franchise Vállalkozás című könyv
dátum 2018-01-18 idő 16:35

A franchise iránt érdeklődők számára alapvető ismereteket tartalmazó olvasmány 25% kedvezménnyel lesz kapható a kiállítás helyszínén.

Hatalmas az érdeklődés a 10 év után újra megrendezendő Franchise Börze iránt
dátum 2018-01-17 idő 14:28

A Magyar Franchise Szövetség hiánypótló bemutatkozási lehetőséget nyújtó rendezvénye olyan sikeres, hogy már szinte az összes kiállítói stand foglalt.

Piacvezető robotgép forgalmazásához keres partnereket a Thermomix
dátum 2018-01-17 idő 12:39

A legintelligensebb robotgép immáron Magyarországon is elérhető.