Hírek, aktualitások

dátum 2015-05-11 idő 09:23

MagyarBrands díjas a COOP

A Superbrands Szakértői Bizottsága azon sikeres magyar márkákat rangsorolta, amelyek a határon túl is méltóképpen képviselnék a hazai vállalkozásokat, számszerűsíthető kritériumok és a GfK Hungária Piackutató Intézet országos fogyasztói kutatása alapján. A tradíció, a tulajdonosi összetétel, a foglalkoztatás, a reputáció, az identitás, az ismertség és a kedveltség szempontjait értékelő listába a COOP üzletláncot harmadik alkalommal a legkiemelkedőbb 50 fogyasztói márka közé választották be.
„Az üzleti életben mindenki nagyon siet, nagyon sok dolga van, nagyon nehezen állunk meg egy-egy ünnepi pillanatra. Ez ma este mégiscsak megtörtént, mert a MagyarBrands díjazottai elismeréseket vettek át, és ezek sorában a COOP is képviseltette magát. Azt gondolom, hogy ez egy olyan alkalom, amikor a márka munkatársai, mindazok, akik az elismerésért tettek, azok büszkék lehetnek magukra. Mindenki együtt ünnepelhet és érdemes megállni pár pillanatra, együtt gondolkodni azon, hogy mit lehetne még esetleg javítani, hogy jövő évben is MagyarBrands legyen a COOP” – hangsúlyozta Dr. Törőcsik Mária, a Pécsi Tudományegyetem marketing professzora, a MagyarBrands Szakértői Bizottságának elnöke.
 
„Inspiráló számunkra, hogy a COOP üzletlánc ismételten részesülhetett a MagyarBrands elismerésében, amely a megbízhatóságot és az elismertséget szimbolizálja. Az ország szinte összes településén jelen lévő hazai élelmiszerláncként, közel 32 000 munkatársat számlálva elkötelezettek vagyunk a magyar kereskedelmi kultúra színvonalának fejlesztése mellett, a személyes eladás és vásárlás kulturált körülményeinek biztosításával. A folyamatos megújulást szem előtt tartva valljuk, hogy mindig van hova fejlődnünk, és a díj elnyerése tovább erősíti motivációnkat, elhivatottságunkat céljaink elérésében” – mondta Csongovai Tamás, a CO-OP Hungary Zrt. beszerzési vezetője.
 
(forrás: Élelmiszer Online)


vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
A régió szennyesére pályázik a magyar mosoda-hálózat
dátum 2018-04-16 idő 12:23

Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

Május végén Moszkva válik a franchise-világ fővárosává
dátum 2018-04-18 idő 11:26

2018. május végén három jelentős nemzetközi esemény is megrendezésre kerül az orosz fővárosban. a THE MOSCOW FRANCHISE EXPO 2018, a THE WORLD FRANCHISE FORUM az Orosz Franchise Szövetség szervezése, és itt tartják meg a Franchise Világtanács (WFC) soron következő ülését is.

A régió szennyesére pályázik a magyar mosoda-hálózat
dátum 2018-04-16 idő 12:23

Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.

Május 10-én kerül megrendezésre a Magyar Franchise Szövetség tisztújító közgyűlése
dátum 2018-04-13 idő 12:45

A közgyűlésen Matthias H. Lehner, a Német Franchise Szövetség alelnöke, a Bodystreet alapító-tulajdonosa osztja meg a hálózatfejlesztéssel kapcsolatos nemzetközi tapasztalatait.

Frozen Yoghurt hálózat kínálja értékesítésre az elmúlt 4 év alatt felépített franchise hálózatát
dátum 2018-04-13 idő 10:50

A koncepció öt egysége négy jelentős budapesti bevásárlóközpontban, valamint a budaörsi Korzó Auchan Kereskedelmi Központban is jelen van üzleteivel.

Folytatja az expanziót a SPAR
dátum 2018-04-12 idő 17:11

Idén tavasszal Kecskeméten és Budapesten nyitott egy-egy új áruházat a SPAR Magyarország. A vállalat további öt szupermarketjét pedig kívül-belül megújította, hogy még inkább kiszolgálja a megváltozott fogyasztói igényeket. A modernizációs programjára 2018-ban eddig több mint 2,1 milliárd forintot fordított a SPAR.