Hírek, aktualitások

dátum 2014-04-18 idő 09:21

Márka-boom az Aréna Plazában

A napokban vette kezdetét a bevásárlóközpont teljes, közel 30 üzletet érintő átalakítása. A többlépcsős megújulás célja, hogy minden eddiginél szélesebb nemzetközi kínálatból, új üzletekben, modern és exkluzív környezetben vásárolhassunk. Ősztől még egyszerűbben és kényelmesebben szerezhetjük be a legdivatosabb darabokat a közel 200 márkának otthont adó, regionális bevásárlóközpontban. (Double Decker összeállítás)
 
Teljeskörű átalakításba kezd az Aréna Plaza. Tavasztól őszig több fázisban újul meg a piacvezető bevásárlóközpont kínálata. Számos üzlet új helyen, nagyobb területen, megújult designnal várja a vásárlókat, a divatrajongók emellett még több márkából választhatnak majd. A közel 30 márkaboltot érintő átfogó változás legfontosabb célja a vásárlás megkönnyítése, a vásárlói élmény további fokozása. Őszre megújult környezetben, még tágasabb terekben, még több márkából választhatnak az Aréna Plaza vásárlói.
 
Kétszintesre bővül a Zara és a H&M, érkezik a Massimo Dutti
 
Sokak kedvence, a Zara számos újdonsággal készül őszre. A legnagyobb spanyol divatmárka üzletében ősztől két szinten, még szélesebb választékból szerezhetjük be gardróbunk legfrissebb darabjait.
 
 
Az Inditex-csoport azokra is gondolt, akik az elegáns, exkluzív darabokat részesítik előnyben: ősszel érkezik a Massimo Dutti. Kényelmes és csinos fehérneműért pedig érdemes lesz benézni a hazánkban először az Aréna Plazában nyílt, megújult és kibővült Oysho márkaboltjába is. Az Oysho április 18-tól a földszinten található meg. 
Más fontos változásnak is örülhetünk: a svéd divatóriás, a H&M szeptembertől két emeleten, még nagyobb kínálattal, újjászületve lepi meg a vásárlókat.
 
Többlépcsős megújulás a még kényelmesebb vásárlásért
 
Az átalakítások során, folytatva az eddigi koncepciót, az egy szegmensbe tartozó üzletek egymás közelébe kerülnek. A világszerte széles körben alkalmazott, hazánkban elsőként működő tematikus elrendezés előnye, hogy a bővülő kínálat még jobban áttekinthető és összehasonlítható, kedvenceinket így még könnyebben választhatjuk ki. Egymás szomszédságában találjuk majd meg például az utcai divatot, a cipőt, a fehérneműket, vagy az exkluzív darabokat kínáló üzleteket. A költözések, átalakítások több lépcsőben zajlanak, így a munkálatok alatt a legtöbb üzlet folyamatosan nyitva tart. 
 
 
A vásárlók kényelmét további újdonság is szolgálja. Májustól az Aréna Plaza teljes területén elérhető lesz az ingyenes Wi-Fi, így ezentúl shoppingolás közben is kapcsolatban lehetünk barátainkkal és családunkkal. Küldhetünk majd selfie-t a próbafülkéből, böngészhetjük a márkák weboldalait, vagy rákereshetünk a legfrissebb divattrendekre. 
 
Az átalakulás első „hulláma” a Vagabond, a Sugarbird, a Geox, a Marlboro, a Kristóf, a Levi’s, a Garage Store és a Playmax üzleteit érinti, akik új helyen nyitották meg üzletüket. A második, májusi ütem során az Art’z Modell, a Wrangler Lee, a Springfield, a Pimkie, az Opticnet, a Triumph és a Promod is új helyszínen, új üzletkoncepcióval várják majd a vásárlókat.
 
„Az Aréna Plaza történetének legnagyobb változására készülünk. Az eddigi sikereink, az elmúlt időszak kimagasló látogatottsága is arra sarkall bennünket, hogy kövessük a nemzetközi trendeket, tovább erősítsük piacvezető pozíciónkat. Még nagyobb választékkal, új márkákkal, még igényesebb, inspirálóbb környezetben várjuk vásárlóinkat. Az átmeneti időszakban a fokozatosságra törekszünk, lépésről lépésre újítjuk meg kínálatunkat, így biztosítva vásárlóink kényelmét az átalakítások alatt. A következő divatszezonra már egy teljesen újjávarázsolt Aréna Plaza várja majd a látogatókat” - mondta el Balla Erna, az Aréna Plaza center menedzsere.
 
Forrás: Double Decker


vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
A régió szennyesére pályázik a magyar mosoda-hálózat
dátum 2018-04-16 idő 12:23

Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

Május végén Moszkva válik a franchise-világ fővárosává
dátum 2018-04-18 idő 11:26

2018. május végén három jelentős nemzetközi esemény is megrendezésre kerül az orosz fővárosban. a THE MOSCOW FRANCHISE EXPO 2018, a THE WORLD FRANCHISE FORUM az Orosz Franchise Szövetség szervezése, és itt tartják meg a Franchise Világtanács (WFC) soron következő ülését is.

A régió szennyesére pályázik a magyar mosoda-hálózat
dátum 2018-04-16 idő 12:23

Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.

Május 10-én kerül megrendezésre a Magyar Franchise Szövetség tisztújító közgyűlése
dátum 2018-04-13 idő 12:45

A közgyűlésen Matthias H. Lehner, a Német Franchise Szövetség alelnöke, a Bodystreet alapító-tulajdonosa osztja meg a hálózatfejlesztéssel kapcsolatos nemzetközi tapasztalatait.

Frozen Yoghurt hálózat kínálja értékesítésre az elmúlt 4 év alatt felépített franchise hálózatát
dátum 2018-04-13 idő 10:50

A koncepció öt egysége négy jelentős budapesti bevásárlóközpontban, valamint a budaörsi Korzó Auchan Kereskedelmi Központban is jelen van üzleteivel.

Folytatja az expanziót a SPAR
dátum 2018-04-12 idő 17:11

Idén tavasszal Kecskeméten és Budapesten nyitott egy-egy új áruházat a SPAR Magyarország. A vállalat további öt szupermarketjét pedig kívül-belül megújította, hogy még inkább kiszolgálja a megváltozott fogyasztói igényeket. A modernizációs programjára 2018-ban eddig több mint 2,1 milliárd forintot fordított a SPAR.