Hírek, aktualitások

dátum 2017-07-14 idő 12:27

Megnyitotta eddigi legmodernebb látványpékségét a Fornetti

Megnyitotta eddigi legmodernebb FFB – Fornetti Food and Beverage látványpékségét az idén húszéves születésnapját ünneplő Fornetti. A Budapesten, az Oktogon téren található üzlet a nemzetközi trendeknek megfelelő, kibővült kínálattal, megújult, fiatalos arculattal és önkiszolgáló rendszerrel várja a vásárlókat. Hamarosan újabb FFB látványpékség szaküzletek nyílnak a fővárosban és vidéken egyaránt; a bolttípust emellett a külföldi piacain is meghonosítaná a Fornetti, amely az elmúlt két évben számos új országban jelent meg a termékeivel.
A Fornetti innovációs törekvéseit és állandósult sikerességét jelzi, hogy a legújabb üzletet az Aryzta Csoport legmagasabb szinten jelezett menedzserei közül Dermot Murphy, az Aryzta Csoport európai operációs vezérigazgatója avatta fel.
 
„Az Aryzta Csoport régiós és európai fejlesztéseinek kulcsszereplője a Fornetti, amely az elmúlt két évben új piacokon is megjelent, így Lengyelországban, Görögországan és Ausztriában” – mondta Dermot Murphy az Oktogonon található FFB – Fornetti Food and Beverage – üzletének hétfői megnyitóján. Elmondása szerint a következő időszakban a Fornetti helyi vezetésével fejlesztik tovább az üzleti modellt annak érdekében, hogy a cég tovább bővülhessen piacain. A nemzetközi terjeszkedésben jelentős szerepet szánnak a Fornetti zászlóshajó üzlettípusának, az FFB-nek.
 
 
„Ez az új üzlettípus lesz a nyugat-európai terjeszkedés zászlóshajója is, a tervek szerint 2020-ig 35 FFB üzletet nyitunk meg a régióban és Magyarországon, főként frekventált belvárosi helyszíneken, sétálóutcákban, pályaudvarok környékén” – jelentette ki Bánhidi Attila, a Fornetti Kft. kereskedelmi és marketing igazgatója, az Aryzta Csoport közép és kelet-európai kereskedelmi igazgatója.

Hozzátette: tavaly áprilisban nyitották meg az első FFB-üzletet a budapesti Ferenciek terén, az azóta eltelt időszak tapasztalatai kifejezetten pozitívak, a fogyasztók nagyon megszerették az újfajta bolttípust és a korábbinál szélesebb kínálatot is. Az FFB-üzleteket naponta több mint 1500-an keresik fel, és már csak azért is sokan visszatérnek, mert az önkiszolgáló rendszer sokkal gördülékenyebbé teszi a vásárlást.
A szakma elismeréseként a Ferenciek terén található FFB üzlet már a nyitás évében SuperStore2016 díjat nyert franchise kategóriában. „Természetesen folyamatosan figyeljük a vásárlók visszajelzéseit, azt, hogy mely termékeket keresik leginkább, és ezt figyelembe véve rugalmasan tudunk alakítani az elérhető kínálaton” – tette hozzá Bánhidi Attila.
 
Az Oktogonon most megnyílt negyedik egység az eddigi legmodernebb FFB-üzlet, amely 94 négyzetméteren várja vásárlóit. Belvárosi elhelyezkedéséből adódóan – hasonlóan a Ferenciek terén található üzlethez – várhatóan nem csak a budapestiek, hanem a turisták körében is népszerű lesz.
 
Forrás: Trade Magazin


vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
Franchise képzéssorozat indul 2018 január 9-én
dátum 2017-12-12 idő 12:31

A Dakexpo Kft. gyorstalpaló franchise képzést indít induló hálózatok számára.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

Franchise képzéssorozat indul 2018 január 9-én
dátum 2017-12-12 idő 12:31

A Dakexpo Kft. gyorstalpaló franchise képzést indít induló hálózatok számára.

A Duna House adatai szerint 10,5 százalékkal nőtt novemberben a lakáspiac
dátum 2017-12-11 idő 10:16

Majdnem 12 ezer lakóingatlant adtak el novemberben.

Matrackuckó alvásszaküzletet nyitott Debrecenben
dátum 2017-12-07 idő 12:13

Újabb franchise üzlettel bővül a Matrackuckó franchise hálózat.

Tizenhatmillárd fölött a Diego árbevétele
dátum 2017-12-06 idő 11:16

A társaság 2020-ra külföldön megduplázza, Magyarországon pedig 100-ra növeli boltjaik számát.

A BITE bakery café nyerte el a 2017. év Széchenyi Vállalkozása Díjat
dátum 2017-12-05 idő 10:00

500 millió forint alatti kategóriában a BITE Bakery Café üzemeltetője, a Crown Foods Kft. nyerte el az Év Széchenyi Vállalkozása Díját.