Hírek, aktualitások

dátum 2018-02-23 idő 11:20

Megtízszerezte forgalmát a Subway

A SUBWAY® Magyarország kiváló pénzügyi eredményekkel zárta a 2017-es évet, ami egyrészt köszönhető az élelmiszerárak átlagos 6%-os csökkenésének, másrészt az éttermek forgalmának 18%-os növekedésének. A cég folyamatosan növeli bevételét, mely tendenciát 2018-ban is szeretne folytatni. A világ egyik legnagyobb, legalább 100 országban jelen levő, több mint 43.000 egységgel  rendelkező gyorséttermi hálózatában a tavalyi évben Magyarország teljesített a legjobban. Országos szinten vendégeinek száma 9%-kal növekedett 2016-hoz képest.
 
 
Kiemelkedő eredmények és magas színvonal várja az új franchise partnereket
 
“A magyarországi Subway® életében a tavalyi év pénzügyi szempontból nagyon sikeresen zárult. A kezdetleges apró nehézségek ellenére, immár zsinórban harmadszor fordult pozitív irányba az értékesítési mutató. A közelmúltban néhány franchise partnerünkkel, éttermeik nem megfelelő színvonalú működtetése miatt meg kellett szakítanunk az együttműködést. Ezek a változtatások azonban szükségszerűek voltak ahhoz, hogy a jelenlegi franchise partnereink színvonalas vásárlói élményt biztosíthassanak fogyasztóik számára. Ezzel egyidőben új francise partnereket keresünk, ami a magyar piac további fejlődését biztosítja.” - mondta Martin Princ, a Subway® kelet-közép-európai régió fejlődéséért felelős igazgatója.
Új éttermi dizájn 2018-ban
 
A Subway® idén tervezi tervezi megnyitni első megújult külsejű, úgynevezett Fresh Forward Décor éttermeit a régióban. Az új dizájnt még 2017-ben vezették be, ami hatalmas előrelépést jelentett a brand vizuális megjelenésében. A vállalat egy innovatív, az eddigi ikonikus logótól merészen eltérő szimbólummal rukkolt elő, a Choice Mark-kal, amely a márka jellemzőinek megtartása mellett, friss és modern megjelenést kölcsönöz a Subway®-nek.
 
„Az új éttermi dizájn gyökerestől változtatja meg a vásárlói élményt a rendelési szokásoktól kezdődően egészen az ételek elfogyasztásáig. Ennek eredményeképpen a cég fókuszpontja az ízletes ételek mellett az étkezési élményre is kiterjed.” – emelte ki Martin Princ igazgató.
 
SUBWAY® Magyarország
 
A Subway® 2004-ben lépett a magyar piacra. Jelenleg 9 étteremmel van jelen az országban, melyek Budapesten, Debrecenbe Szegeden és Siófokon találhatók. A Subway márka mai sikerességét, Frederick „Fred” DeLuca 50 évvel ezelőtti stabil üzleti modellje szilárdítja meg. Az egyszerű termékpaletta, a vásárlók előtt elkészülő ízletes és tápláló „Sub”-ok jelentik az alapját az átlátható és hatékony működésnek, amely erős nemzetközi terjeszkedést eredményezett. Subway® éttermekkel pillanatnyilag több mint 43.000 helyen találkozhatunk világszerte.
 
További részleteket a Subway® magyarországi éttermekről és ajánlatokról a Subway MySub Facebook oldalon találhat.


vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
A régió szennyesére pályázik a magyar mosoda-hálózat
dátum 2018-04-16 idő 12:23

Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

Május végén Moszkva válik a franchise-világ fővárosává
dátum 2018-04-18 idő 11:26

2018. május végén három jelentős nemzetközi esemény is megrendezésre kerül az orosz fővárosban. a THE MOSCOW FRANCHISE EXPO 2018, a THE WORLD FRANCHISE FORUM az Orosz Franchise Szövetség szervezése, és itt tartják meg a Franchise Világtanács (WFC) soron következő ülését is.

A régió szennyesére pályázik a magyar mosoda-hálózat
dátum 2018-04-16 idő 12:23

Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.

Május 10-én kerül megrendezésre a Magyar Franchise Szövetség tisztújító közgyűlése
dátum 2018-04-13 idő 12:45

A közgyűlésen Matthias H. Lehner, a Német Franchise Szövetség alelnöke, a Bodystreet alapító-tulajdonosa osztja meg a hálózatfejlesztéssel kapcsolatos nemzetközi tapasztalatait.

Frozen Yoghurt hálózat kínálja értékesítésre az elmúlt 4 év alatt felépített franchise hálózatát
dátum 2018-04-13 idő 10:50

A koncepció öt egysége négy jelentős budapesti bevásárlóközpontban, valamint a budaörsi Korzó Auchan Kereskedelmi Központban is jelen van üzleteivel.

Folytatja az expanziót a SPAR
dátum 2018-04-12 idő 17:11

Idén tavasszal Kecskeméten és Budapesten nyitott egy-egy új áruházat a SPAR Magyarország. A vállalat további öt szupermarketjét pedig kívül-belül megújította, hogy még inkább kiszolgálja a megváltozott fogyasztói igényeket. A modernizációs programjára 2018-ban eddig több mint 2,1 milliárd forintot fordított a SPAR.