Hírek, aktualitások

dátum 2014-02-13 idő 10:06

Menedzserképző Központ Marketing Konferencia

Az összetett feladatok megoldása sosem egyszerű munka, ráadásul az ember könnyen beleesik abba a hibába, hogy csak egy-egy részterületre koncentrál - a végeredmény így nem lehet tökéletes. A marketinggel foglalkozó szakemberek is szembesülhetnek ezzel a problémával a mindennapok során. A munka eredményét viszont az ügyfelek bírálják el, akiknek ítélete könyörtelen és egyértelmű: történik vásárlás, növekednek a cég bevételei, vagy sem - ezzel az egyetlen mutatóval könnyen és gyorsan le lehet mérni a sikert.

Hibázni tehát nem lehet, így csak egy megoldás maradt: aprólékosan, pontról pontra meg kell ismerkedni az összes részfeladat jól bevált fogásaival és az újabb, apró trükkökkel egyaránt. Mindezt lehetőleg gyorsan, mert a piac tempója nem hagy időt a mélázásra.
 
A Menedzserképző Központ, „Marketingarzenál – trendek tartalomtól felületig” című konferenciája pont ezt kínálja Önnek. A programot blokkokra osztották, hogy ne maradjon ki semmi: hirdetés, tartalom, integrált kampányok és mobil megoldások. Szerezzen kézzelfogható tudást, dolgozzon biztos kézzel a marketing minden részterületén! Az esemény február 27-én (csütörtök) kerül megrendezésre Budapesten, a Danubius Hotel Gellértben.

A programból:
  • A hirdetési piac alakulása 2014 
  • Facebook hirdetések vs. AdWords 
  • Responsive web design, vagy responsive tartalommarketing? 
  • Fb tartalommarketing
  • Egy alacsony és egy nagy költségvetésű integrált kampány bemutatása
  • Mobilpiac-kutatási adatok
  • A sikeres mobil applikációk titkai
 
 
A felszólalók közül: Berényi Konrád tanácsadó, Onlinemarketing.hu Kft.Lévai Richárd közösségi marketing specialista, RG Stúdió Kft.Hinora Bálint ügyvezető igazgató, Hinora Marketing GroupRadisics Milán alapító, Social DailyFerencz Enikő szenior marketing aktivációs menedzser, Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft.Kuti Géza ügyvezető igazgató, MédiaQ Kft.Józsa Ferenc ügyvezető igazgató, Extreme Net Kommunikációs Ügynökség
 
Forrás: franchise.hu


vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
A régió szennyesére pályázik a magyar mosoda-hálózat
dátum 2018-04-16 idő 12:23

Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

Május végén Moszkva válik a franchise-világ fővárosává
dátum 2018-04-18 idő 11:26

2018. május végén három jelentős nemzetközi esemény is megrendezésre kerül az orosz fővárosban. a THE MOSCOW FRANCHISE EXPO 2018, a THE WORLD FRANCHISE FORUM az Orosz Franchise Szövetség szervezése, és itt tartják meg a Franchise Világtanács (WFC) soron következő ülését is.

A régió szennyesére pályázik a magyar mosoda-hálózat
dátum 2018-04-16 idő 12:23

Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.

Május 10-én kerül megrendezésre a Magyar Franchise Szövetség tisztújító közgyűlése
dátum 2018-04-13 idő 12:45

A közgyűlésen Matthias H. Lehner, a Német Franchise Szövetség alelnöke, a Bodystreet alapító-tulajdonosa osztja meg a hálózatfejlesztéssel kapcsolatos nemzetközi tapasztalatait.

Frozen Yoghurt hálózat kínálja értékesítésre az elmúlt 4 év alatt felépített franchise hálózatát
dátum 2018-04-13 idő 10:50

A koncepció öt egysége négy jelentős budapesti bevásárlóközpontban, valamint a budaörsi Korzó Auchan Kereskedelmi Központban is jelen van üzleteivel.

Folytatja az expanziót a SPAR
dátum 2018-04-12 idő 17:11

Idén tavasszal Kecskeméten és Budapesten nyitott egy-egy új áruházat a SPAR Magyarország. A vállalat további öt szupermarketjét pedig kívül-belül megújította, hogy még inkább kiszolgálja a megváltozott fogyasztói igényeket. A modernizációs programjára 2018-ban eddig több mint 2,1 milliárd forintot fordított a SPAR.