

Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.
Néhány napja egy tyúk vezeti az egyik csirkehúsra építő, ausztrál gyorsétteremlánc Twitter-fiókját – közölte a Fox News.
A Chicken Treat nevű étteremlánc vezetése ideiglenesen a Betty nevű madarat bízta meg az oldal üzemeltetésével. A billentyűzeten kopácsoló, illetve lépegető Betty tweetjei eddig túlnyomórészt értelmetlenek. A csirke megbízatása addig tart, amíg nem sikerül egy értelmes, legalább öt betűs, angol szót megosztania a honlapon. Ezzel a teljesítménnyel egyébként még a Guinness Rekordok Könyvébe is bekerülhetne a háziasított szárnyas.
Az állat egyelőre a „bum” szócska „begépelésével” járt legközelebb a feladat sikeres végrehajtásához. Bár a rekord még nem született meg, már most egyértelműen látható, hogy a kampány bevált. Az étteremnek néhány napon belül sikerült feltornászni Twitter-fiókja követőinek számát 8000-re, a Fox News cikke után pedig még tovább nőtt a Chicken Treat népszerűsége, a profilt már közel 30 ezren követik.
Forrás: Chicken Treat Twitter / elelmiszer.hu
Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.
2018. május végén három jelentős nemzetközi esemény is megrendezésre kerül az orosz fővárosban. a THE MOSCOW FRANCHISE EXPO 2018, a THE WORLD FRANCHISE FORUM az Orosz Franchise Szövetség szervezése, és itt tartják meg a Franchise Világtanács (WFC) soron következő ülését is.
Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.
A közgyűlésen Matthias H. Lehner, a Német Franchise Szövetség alelnöke, a Bodystreet alapító-tulajdonosa osztja meg a hálózatfejlesztéssel kapcsolatos nemzetközi tapasztalatait.
A koncepció öt egysége négy jelentős budapesti bevásárlóközpontban, valamint a budaörsi Korzó Auchan Kereskedelmi Központban is jelen van üzleteivel.
Idén tavasszal Kecskeméten és Budapesten nyitott egy-egy új áruházat a SPAR Magyarország. A vállalat további öt szupermarketjét pedig kívül-belül megújította, hogy még inkább kiszolgálja a megváltozott fogyasztói igényeket. A modernizációs programjára 2018-ban eddig több mint 2,1 milliárd forintot fordított a SPAR.