Hírek, aktualitások

dátum 2014-04-03 idő 10:26

Minőségbiztosítás az ügyfélkiszolgálásban

Fontos az ügyfelek/vásárlók visszajelzése? Jó lenne tudni, hogy mit csinál az átvevő, ha nem figyeli a rendszergazda vigyázó szeme? Van megoldás: próbavásárlás.
 
Azon vállalatok, melyek képesek beazonosítani és kijavítani gyengeségeiket azáltal, hogy folyamatosan fejlesztik ügyfeleik elégedettségét és elkötelezettségét, növelik eladásaikat és megőrizhetik versenyelőnyüket a versenytársaikkal szemben. (ClientFirst összeállítás)
 

Mi is az a próbavásárlás

 
Az erősödő piaci versenyben a vállalatok egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek arra, hogy termékeikkel és szolgáltatásaikkal a vásárlóik (ügyfeleik) elégedettek legyenek, és vásárlási döntéseiknél ismételten az ő termékeiket és szolgáltatásaikat válasszák. Ilyenek pl. áruházláncok, élelmiszeripari- ruházati és más termékeket árusító üzletláncok, drogériák, bankok, éttermek, csomagküldő szolgálatok, autókereskedések, benzinkutak, kölcsönzők, hotelek, utazási irodák, mozik, taxi vállalatok, ügyfélszolgálatok, stb.
 
 
A próbavásárlás lehet egy szolgáltatás igénybe vétele is (pl. pizza rendelés, bankszámlanyitás, szervizszolgáltatás stb.) vagy érdeklődés személyesen, telefonon vagy interneten. A vállalkozások, annak érdekében, hogy ügyfélkapcsolataikat fejlesszék, az ügyfélkezelésük során esetlegesen felmerülő hiányosságaikat kiküszöböljék, próbavásárlói teszteket végeztetnek, melynek célja a vállalkozás tényleges működésének feltérképezése a vásárló szemszögéből. 
 

A ClientFirst Consulting

 
A ClientFirst Consulting Kft. 2002-es megalakulása óta a vállalkozások ügyfél-kiszolgálási kultúrájának fejlesztésével foglalkozik.
Átfogó ügyfél- és dolgozói felméréseket kínál, melyeken keresztül segíti ügyfeleit az elégedettség és elkötelezettség külső és belső mozgatórugóinak megértésében, ezen keresztül hozzájárulva a kiemelkedő üzleti eredmények eléréséhez.
 

A próbavásárlói program

 
A program keretén belül a ClientFirst próbavásárlói élethű helyzetekben, meghatározott szempontok és ütemterv szerint ügyfélként, vásárlóként tesztelik az ügyfélkiszolgálást. Így teljeskörű, pontos és megbízható információkat, adatokat szolgáltatnak annak minőségéről. Ezen tényszerű információk birtokában a vállalat pontos képet kap erősségeiről és fejlesztendő területeiről, melyeket hatékonyan fel tud használni üzleti tevékenysége gyenge pontjainak azonosítására.
A ClientFirst Consulting a Magyar Franchise Szövetség tagja.
 
Forrás: clientfirst.hu


vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
A régió szennyesére pályázik a magyar mosoda-hálózat
dátum 2018-04-16 idő 12:23

Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

80 évre tervez a Burger King Magyarországon
dátum 2018-04-26 idő 09:24

41 éttermével a magyarországi gyorsétterem-piac meghatározó szereplője a Burger King.

Tizedik alkalommal Superbrands-díjas a SPAR
dátum 2018-04-24 idő 09:20

A szakemberek mellett a vásárlók is újra bizalmat szavaztak a SPAR Magyarországnak, amelyet sorozatban tizedszerre tartottak érdemesnek a márkaértékelési díjra.

Május végén Moszkva válik a franchise-világ fővárosává
dátum 2018-04-18 idő 11:26

2018. május végén három jelentős nemzetközi esemény is megrendezésre kerül az orosz fővárosban. a THE MOSCOW FRANCHISE EXPO 2018, a THE WORLD FRANCHISE FORUM az Orosz Franchise Szövetség szervezése, és itt tartják meg a Franchise Világtanács (WFC) soron következő ülését is.

A régió szennyesére pályázik a magyar mosoda-hálózat
dátum 2018-04-16 idő 12:23

Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.

Május 10-én kerül megrendezésre a Magyar Franchise Szövetség tisztújító közgyűlése
dátum 2018-04-13 idő 12:45

A közgyűlésen Matthias H. Lehner, a Német Franchise Szövetség alelnöke, a Bodystreet alapító-tulajdonosa osztja meg a hálózatfejlesztéssel kapcsolatos nemzetközi tapasztalatait.