Hírek, aktualitások

dátum 2014-04-03 idő 10:26

Minőségbiztosítás az ügyfélkiszolgálásban

Fontos az ügyfelek/vásárlók visszajelzése? Jó lenne tudni, hogy mit csinál az átvevő, ha nem figyeli a rendszergazda vigyázó szeme? Van megoldás: próbavásárlás.
 
Azon vállalatok, melyek képesek beazonosítani és kijavítani gyengeségeiket azáltal, hogy folyamatosan fejlesztik ügyfeleik elégedettségét és elkötelezettségét, növelik eladásaikat és megőrizhetik versenyelőnyüket a versenytársaikkal szemben. (ClientFirst összeállítás)
 

Mi is az a próbavásárlás

 
Az erősödő piaci versenyben a vállalatok egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek arra, hogy termékeikkel és szolgáltatásaikkal a vásárlóik (ügyfeleik) elégedettek legyenek, és vásárlási döntéseiknél ismételten az ő termékeiket és szolgáltatásaikat válasszák. Ilyenek pl. áruházláncok, élelmiszeripari- ruházati és más termékeket árusító üzletláncok, drogériák, bankok, éttermek, csomagküldő szolgálatok, autókereskedések, benzinkutak, kölcsönzők, hotelek, utazási irodák, mozik, taxi vállalatok, ügyfélszolgálatok, stb.
 
 
A próbavásárlás lehet egy szolgáltatás igénybe vétele is (pl. pizza rendelés, bankszámlanyitás, szervizszolgáltatás stb.) vagy érdeklődés személyesen, telefonon vagy interneten. A vállalkozások, annak érdekében, hogy ügyfélkapcsolataikat fejlesszék, az ügyfélkezelésük során esetlegesen felmerülő hiányosságaikat kiküszöböljék, próbavásárlói teszteket végeztetnek, melynek célja a vállalkozás tényleges működésének feltérképezése a vásárló szemszögéből. 
 

A ClientFirst Consulting

 
A ClientFirst Consulting Kft. 2002-es megalakulása óta a vállalkozások ügyfél-kiszolgálási kultúrájának fejlesztésével foglalkozik.
Átfogó ügyfél- és dolgozói felméréseket kínál, melyeken keresztül segíti ügyfeleit az elégedettség és elkötelezettség külső és belső mozgatórugóinak megértésében, ezen keresztül hozzájárulva a kiemelkedő üzleti eredmények eléréséhez.
 

A próbavásárlói program

 
A program keretén belül a ClientFirst próbavásárlói élethű helyzetekben, meghatározott szempontok és ütemterv szerint ügyfélként, vásárlóként tesztelik az ügyfélkiszolgálást. Így teljeskörű, pontos és megbízható információkat, adatokat szolgáltatnak annak minőségéről. Ezen tényszerű információk birtokában a vállalat pontos képet kap erősségeiről és fejlesztendő területeiről, melyeket hatékonyan fel tud használni üzleti tevékenysége gyenge pontjainak azonosítására.
A ClientFirst Consulting a Magyar Franchise Szövetség tagja.
 
Forrás: clientfirst.hu


vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
Franchise Börze - Ahol tuti recepteket találhat egy sikeres vállalkozáshoz!
dátum 2018-01-10 idő 13:30

2018. február 1-én újra franchise kiállítást szervez a Magyar Franchise Szövetség.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

Turán nyitotta meg legújabb egységét a Stilianos Babauszoda.
dátum 2018-01-18 idő 17:17

2018. Január 15-én a Stilianos Babauszoda Franchise 7. egységeként kezdte működését a Stilianos Babauszoda Tura.

A Franchise Börzén kedvezménnyel lesz megvásárolható a Franchise Vállalkozás című könyv
dátum 2018-01-18 idő 16:35

A franchise iránt érdeklődők számára alapvető ismereteket tartalmazó olvasmány 25% kedvezménnyel lesz kapható a kiállítás helyszínén.

Hatalmas az érdeklődés a 10 év után újra megrendezendő Franchise Börze iránt
dátum 2018-01-17 idő 14:28

A Magyar Franchise Szövetség hiánypótló bemutatkozási lehetőséget nyújtó rendezvénye olyan sikeres, hogy már szinte az összes kiállítói stand foglalt.

Piacvezető robotgép forgalmazásához keres partnereket a Thermomix
dátum 2018-01-17 idő 12:39

A legintelligensebb robotgép immáron Magyarországon is elérhető.

Ezen túl magánszemélyek is hirdethetnek a Duna House honlapján
dátum 2018-01-16 idő 12:20

Március végéig bruttó 1990 forintért árulhat a nagyközönség házat, lakást, ingatlant, 30 napon át a Duna House honlapján.