Hírek, aktualitások

dátum 2017-10-30 idő 09:23

Mobil kávézó koncepció terjeszkedik hazánkban

Egy új mobil kávézó koncepcióval találkozhatunk Budapest belvárosában. Szeptember elején nyitott meg a Coffee Brothers nem egészen hétköznapi mobil kávézója a Westend City Center bejárata előtt. 
A 30-40-es évek Amerikájára emlékeztető Coffee Brothers hitvallása, hogy nem mindegy mit töltünk a kávés csészénkbe. Tricikliből igényesen kialakított mobil egységben minőségi kávéval várják vásárlóikat. Erős hangsúlyt fektetnek a kávégép-, valamint a kávé elkészítésének minőségére.
 
A koncepció egyediségének nélkülözhetetlen kelléke, hogy a Coffee Brothers tipikus olasz karos (mechanikus) kávégéppel, az ún. La Pavoni-val dolgozik, amit más koncepciónál nem lehet megtalálni. Ez egy mechanikus kávégép, melyhez semmilyen automatikus funkció nem párosul. Segítségével egy ügyes barista olyan minőségű kávét tud készíteni, melyre a mai modern gépek nem képesek.
Talán nem is véletlen egybeesés, hogy a márkanévhez hűen a koncepció hazai mester franchise partnerei egy fiatal testvérpár. A Hruska fivérek nagy lendülettel vetették bele magukat a kávéüzletbe, hiszen novembertől egy újabb egységükkel találkozhatunk a VII. Kerület, Dohány utcában.
 
A Coffee Brothers célja, további franchise egységek nyitása Magyarországon, amelyhez magukhoz hasonló gondolkodású franchise átvevők jelentkezését várják.
 
"Hiszünk abban, hogy kínálatunkkal, megjelenésünkkel és filozófiánkkal a helybéli, illetve a Budapesten dolgozó emberek érdeklődését is fel tudjuk kelteni, nem utolsósorban pedig a turistákét, akik a világ többi részén is, ahol jelen vagyunk, nagy érdeklődést mutatnak szolgáltatásaink és kínálatunk iránt. Visszajáró vendégeink száma napról napra egyre csak nő."
 
A Coffee Brothers hálózat kávékeverékei Guatemalából, a brazíliai Santos régióból és El Salvadorból származnak. A kávét mindig frissen, legfeljebb 3 héttel a felhasználás előtt pörkölik. 

Mozgó standjaik előtt megálló vásárlók nemcsak a széles kávé kínálatból, hanem minőségi karamellel töltött, ét-, illetve tejs és fehércsokoládét, zöld, fekete, gyógynövényes, fehér és gyümölcsteákat is megízlelhetitek. Továbbá a legkisebbeket babyccinoval és kakaóval várják.
A Coffee Brothers hálózat számos szlovák nagyvárosban megtalálható. Pozsonyban három standunk üzemel, ezen kívül négy más szlovák városban is jelen vannak (Nyitrán, Nagyszombaton, Eperjesen és Kassán). Az elmúlt év a külföldön való terjeszkedés jegyében telt, Bécsben, Prágában, Münchenben, Berlinben, Indianapolisban és Los Angelesben is nyíltak egységeik. 


vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
Még mindig nagy üzlet a fogyókúra: tovább terjeszkedik a Naturhouse
dátum 2018-06-01 idő 09:38

2018-ban további terjeszkedéssel számol a táplálkozási tanácsadással foglalkozó Naturhouse.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

Pazar évet zárt tavaly itthon a McDonald's
dátum 2018-06-19 idő 12:04

Tájékoztatásuk szerint tavaly a vendégek száma Magyarországon 10 százalékkal nőtt az előző évhez képest, az étteremhálózat évente átlagosan mintegy 80 millió vendéget szolgál ki.

Gyöngyösön nyitotta meg új éttermét a McDonald's
dátum 2018-06-19 idő 11:25

Gyöngyös forgalmas közlekedési csomópontjában nyitotta meg kapuit a McDonald’s legújabb, kétszintes autós étterme. Az étterem az első vidéki egység, amely már a „Jövő Élménye” koncepció alapján készült.

Egy igazi nyári ajánlat: frozen joghurt koncepció keresi új tulajdonosát!
dátum 2018-06-18 idő 09:42

A Jono Yogo, az egész évben üzemeltethető forzen joghurt hálózat remek franchise befektetési lehetőség. Az öt egységből álló franchise 2013 óta van jelen a hazai piacon, és a legforgalmasab budapesti üzletközpontokban képviselteti magát.

A franchise Spanyolországban
dátum 2018-06-15 idő 16:51

„A siker kulcsa Spanyolországban az, hogy megfelelően tudjunk alkalmazkodni a spanyolok ízlésvilágához” – Interjú Eduardo Abadíával, a Spanyol Franchise Szövetség ügyvezető igazgatójával.

Úgy megy házhoz a Lidl és az Aldi, hogy már a házat is ők építik
dátum 2018-06-13 idő 14:24

A Lidl óvodát és hotelt nyit a boltjai felett, az Aldi lakásokat fejleszt. A diszkontláncok egyre aktívabbak az ingatlanpiacon, de ki profitál ebből?