Hírek, aktualitások

dátum 2015-03-26 idő 11:26

Nagy érdeklődés övezte a Magyar Franchise Szövetség március 25-i klubdélutánját

A Magyar Franchise Szövetség (MFSZ) idén első alkalommal március 25-én rendezte meg hagyományos klubdélutánját, amelyen a szövetség tagjai mellett, számos franchise iránt érdeklődő is részt vett, hogy a franchise szakma kíválóságaitól tanulhasson.

A megjelent hallgatóság két előadást hallgathatott meg, melyek közül egyik a rendszergazda-, a másik pedig a franchise átvevő szemszögéből világított rá a franchise rendszerek működésére, erősségeire, valamint gyakorlati tapasztalatokra.
 

A klubdélután egyik előadója a 2014. Év Legdinamikusabban Fejlődő Franchise Hálózata, az Alma Gyógyszertárak képviseletében Kamondy Bálint, a hálózat marketing vezetője volt, aki a hálózat növekedésével kapcsolatos tapasztalatait osztotta meg a résztvevőkkel.

A másik előadást, az Otthon Centrum első vidéki franchise partnere Sánta László és Kocsis Lajos tartották, akik a franchise hálózathoz való csatlakozásuk történetét, illetve tapasztalataikat osztották meg a hallgatósággal. Nem mellesleg 2014-ben a Magyar Franchise Szövetség 2014. Év Franchise Átvevője díjában-, valamint a Best Franchisee of the World (a világ legjobb franchise átvevője megmérettetés) 2. helyezésében részesültek, amely hálózatuk, az Otthon Centrum számára is nagy megtiszteltetés.
 
 
 
A rendezvényt hagyomány szerint dr. Mandel Katalin főtitkár asszony nyitotta meg, és köszöntötte a nagy számban megjelent érdeklődőket. Az előadók bemutatása után át is adta a szót Kamondy Bálintnak az Alma gyógyszertárak marketing menedzserének.
 
Az ország 2321 gyógyszertára közül több mint 160 az Alma Gyógyszertárak hálózatához tartozik. A Hungaropharma érdekeltségi körébe tartozó cég az elmúlt években rendkívül látványos növekedésen és változáson ment keresztül, és a tervek szerint ezt a fejlődést az elkövetkező években tartani és növelni szeretnék.
 
 
 
A gyógyszertárak szigorúan szabályozott jogi környezetében rendkívül nehéz feladat a hálózatépítés. Kitűzött cél, hogy az Alma gyógyszertárak mind megjelenésben, mind szolgáltatásban kitűnjenek a konkurens hálózatok és önálló gyógyszertárak sokaságából. Ezt elősegítendő 2014. végén a teljes hálózat arculat frissítési kampányba kezdett.
Az Almához tartozás esetén minden átvevő félnek olyan színvonalú szolgáltatást kell nyújtania, hogy az elősegítse a cégről kialakuló pozitív vélemény megerősödését. Az ehhez elengedhetetlen befektetések mértéke gyógyszertáranként eltérő lehet. 

A hálózat általános célja, hogy a gyógyszertárak, mint egyéb kereskedelmi egységek épüljenek be a köztudatba. Egyes gyógyszertárakban a gyermekes vásárlók megsegítésére játszósarok került kialakításra, hisz ezáltal több idő jut az értékesítésre, és nyugodtabb vásárlási helyzetben sikeresebben működhet a keresztértékesítés. A hálózatnak nem célja az összes gyógyszertárt a rendszerbe kapcsolni, minden egyes bővülés esetén a kiválasztott partnernek gondosan utánanéznek, kitérve a tulajdonosi háttérre, az üzlet elhelyezkedésére, lakosságszámra, forgalomra.
 

Sánta László

Sánta László és Kocsis Lajos előadásában az Otthon Centrum nyugat-magyarországi terjeszkedésének szubjektív és szentimentális történetét ismerhették meg a megjelentek. Az első három irodájuk szinte egymás után nyitottak meg Sopronban, Győrben és Szombathelyen (9-11 évvel ezelőtt). A válság előtt rendkívül dinamikus fejlődésen ment keresztül, az eladásokból befolyó nyereség és az értékesített hitelösszegek mutatói töretlenül emelkedtek. A válság hatására az ingatlanpiac szűkülésével nagy akadályt kellett leküzdeniük, de az újonnan kialakult helyzethez való rendkívül gyors és sikeres alkalmazkodással példát mutattak az Otthon Centrum hálózat többi franchise átvevője számára is.
 

Kocsis Lajos

Egy ekkora cégnél kiemelten fontos nagy figyelmet fordítani az értékesítő kollegák kiválasztására, képzésére. Másrészről fontosnak tartják az ügyfelekkel hosszú távú, személyes kapcsolat kialakítását, hogy amikor azok eladnák valamely ingatlanjukat, vagy éppen segítségre van szükségük, ne kelljen gondolkodniuk, kihez forduljanak. 
 
Szerző: W. A.
Forrás: franchise.hu


vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
Franchise Börze - Ahol tuti recepteket találhat egy sikeres vállalkozáshoz!
dátum 2018-01-10 idő 13:30

2018. február 1-én újra franchise kiállítást szervez a Magyar Franchise Szövetség.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

Ezen túl magánszemélyek is hirdethetnek a Duna House honlapján
dátum 2018-01-16 idő 12:20

Március végéig bruttó 1990 forintért árulhat a nagyközönség házat, lakást, ingatlant, 30 napon át a Duna House honlapján.

Plakátaukciót rendez a BÁV január 24-én
dátum 2018-01-15 idő 11:53

Az aukción reklám- és kiállítás plakátok is képviseltetik magukat, a történelmi ereklyék gyűjtői pedig az ötvenes és hatvanas években készült propagandaplakátok közül válogathatnak.

Franchise partnereit keresi a BITE bakery café
dátum 2018-01-11 idő 10:58

Franchise partnereket keres a pereceket, szendvicseket, mascarponés tekercseket és különleges ízesítésű kávékat kínáló BITE bakery café.

Franchise Börze - Ahol tuti recepteket találhat egy sikeres vállalkozáshoz!
dátum 2018-01-10 idő 13:30

2018. február 1-én újra franchise kiállítást szervez a Magyar Franchise Szövetség.

Vidéki városokban keres franchise partnereket a High Care
dátum 2018-01-10 idő 09:39

A High-Care Cosmetics mintegy 20 egységével az egyik vezető kozmetikai franchise hálózat hazánkban.