Hírek, aktualitások

dátum 2016-05-30 idő 09:00

NAU! Az olasz design napszemüveg már Indiában is!

Az olasz napszemüveg márkák közül a NAU! szerint a divatot követni kell, de csak úgy, hogy az ne menjen a termékeikre jellemző kiválló minőség rovására. Nagyon fontos a gyors piaci reakció és a következetes fejlődés, hangsúlyozta Fabrizio Brogi (balról a második) a márka alapítója.

"A mai napig már több mint 100 üzletünk van, és továbbra is növekszik a cég. Terveink szerint haladunk, és folyamatosan növekszünk külföldi országokban is. Van egy boltunk Spanyolországban, Barcelonaban és három Indiában, New Delhiben. 2015-ben ez volt a fókusz. Idén azonban továbblépünk. Megtettük az első lépéseket, hogy a Közel-Keleten és más arab országokban is megismerjenek bennünket.

Ezt követően szeretnénk Észak-Amerikában is terjeszkedni. Az ottani profi franchise rendszerek már előrébb tartanak a fejlődésben, mint itt Európában, ezért mester franchise parteri megállapodásokat kívánunk létrehozni és úgy megteremteni az adott országban a megjelenésünk lehetőségeit. Az olasz szabályozásoktól eltérő környezetben ezt tartjuk a legbiztonságosabb módszernek, hiszen egy ottani cég könnyebben és gyorsabban látja át azokat, mint egy európai.

Azután ott van a logisztika, mint komoly feladat, ebben is határozottabb lehet egy helyi mester franchise partner, aki a megfelelő jogosítványokkal rendelkezik és mi is megbízunk benne.

De talán a legfontosabb az, hogy a helyi viszonyokat jól ismerő cég tud számunkra olyan minőségi munkaerőt toborozni, amivel az elvárásaink teljesülhetnek. Ehhez minden támogatást megadunk, oktatási modelljeink a rendelkezésükre állnak. 

Ezek a lépések segíthetnek bennünket abban, hogy egy távoli és általunk kevésbé ismert piacon is sikeresek lehessünk. Ebben segít bennünket az általunk képviselt trend: divat, szín, design."

 

 

forrás: azfranchising.com

 


 

 

 

 



vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
A régió szennyesére pályázik a magyar mosoda-hálózat
dátum 2018-04-16 idő 12:23

Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

Május végén Moszkva válik a franchise-világ fővárosává
dátum 2018-04-18 idő 11:26

2018. május végén három jelentős nemzetközi esemény is megrendezésre kerül az orosz fővárosban. a THE MOSCOW FRANCHISE EXPO 2018, a THE WORLD FRANCHISE FORUM az Orosz Franchise Szövetség szervezése, és itt tartják meg a Franchise Világtanács (WFC) soron következő ülését is.

A régió szennyesére pályázik a magyar mosoda-hálózat
dátum 2018-04-16 idő 12:23

Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.

Május 10-én kerül megrendezésre a Magyar Franchise Szövetség tisztújító közgyűlése
dátum 2018-04-13 idő 12:45

A közgyűlésen Matthias H. Lehner, a Német Franchise Szövetség alelnöke, a Bodystreet alapító-tulajdonosa osztja meg a hálózatfejlesztéssel kapcsolatos nemzetközi tapasztalatait.

Frozen Yoghurt hálózat kínálja értékesítésre az elmúlt 4 év alatt felépített franchise hálózatát
dátum 2018-04-13 idő 10:50

A koncepció öt egysége négy jelentős budapesti bevásárlóközpontban, valamint a budaörsi Korzó Auchan Kereskedelmi Központban is jelen van üzleteivel.

Folytatja az expanziót a SPAR
dátum 2018-04-12 idő 17:11

Idén tavasszal Kecskeméten és Budapesten nyitott egy-egy új áruházat a SPAR Magyarország. A vállalat további öt szupermarketjét pedig kívül-belül megújította, hogy még inkább kiszolgálja a megváltozott fogyasztói igényeket. A modernizációs programjára 2018-ban eddig több mint 2,1 milliárd forintot fordított a SPAR.