Hírek, aktualitások

dátum 2014-03-20 idő 09:50

New Yorkban terjeszkedik a kávézólánc, ahol szinte minden igyen van

Alig néhány hónappal a londoni debütálása után, hamarosan New Yorkot is meghódíthatja a Ziferblat újító kávézólánc. Ezzel fontos mérföldkövéhez ér a hálózat, mivel ha New Yorkban, a világ egyik legfontosabb kultúrvárosában kedvező fogadtatásban részesülnek, akkor borítékolható hogy világtrenddé válik. 

Ivan Mitin a hálózat alapítója a Guardianban megjelent cikkben elmondta, hogy a londoni egységet nagy érdeklődés övezi, a helyi emberek alapvetően nyitottak a koncepció iránt. A vendégkör zömét nagy részben huszonéves és középkorú vendégek alkotják. A vendégek tetszés szerint akár a konyhában is tevékenykedhetnek, segíthetnek. Elkészíthetik saját teájukat, kávéjukat, sőt el is mosogathatnak maguk után.

A koncepció olyannyira működőképesnek bizonyult, hogy jelenleg 11 Ziferblat egység működik, ebből 9 Oroszországban, egy Ukrajnában, egy pedig Londonban. A kávézókban 30 ezer vendég fordul meg havonta.


Ziferblat London

"Az idő pénz" közmondás értelmet nyer, amikor valaki betér egy Ziferblat kávézóba, hiszen az moszkvai központú kávézólánc egységeiben az időt leszámítva minden ingyen van.

A hálózat alapítója az internetkávézók terjedésével felmerülő alapvető probléma - a kifejezetten internetezni, vagy egyéb más okból betérő vendég egy kávé mellett ücsörög órákig - kiküszöbölésére hozta létre egyedülálló koncepcióját. 

A Ziferblat brand elnevezése is találó, mivel orosz és német nyelven is óralapot jelent. Amikor vendég érkezik, kiválaszt egy számára szimpatikus vekkert, amely megjegyezi mikor érkezett, és távozáskor az eltelt percek, órák-, nem pedig a fogyasztása után kell rendeznie a számlát. Minimális időkeret nincs, tehát ha valaki egy gyors kávéra tér be, akkor csak 5 percet fizeti ki.

A Ziferblat kávézók célja, hogy olyan környezetet teremtsenek, ahol a betérő vendégek otthon érzik magukat, és szívesen töltik el szabadidejüket - nemcsak evéssel és ivással, hanem bármely más szabadidős tevékenységgel.

A kávézók ideális környezetet biztosítanak arra, hogy az odajáró emberek megismerjék egymást, barátságok szövődjenek. A hagyományos internetkávézókon túlmutatva itt az internetezés és olvasás mellett mindennapos hogy a vendégek társasjátékoznak, kártyáznak, festenek, rajzolnak, vagy mindenféle más kreatív tevékenységbe merülnek el.

R.J.



vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
Franchise Börze - Ahol tuti recepteket találhat egy sikeres vállalkozáshoz!
dátum 2018-01-10 idő 13:30

2018. február 1-én újra franchise kiállítást szervez a Magyar Franchise Szövetség.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

Turán nyitotta meg legújabb egységét a Stilianos Babauszoda.
dátum 2018-01-18 idő 17:17

2018. Január 15-én a Stilianos Babauszoda Franchise 7. egységeként kezdte működését a Stilianos Babauszoda Tura.

A Franchise Börzén kedvezménnyel lesz megvásárolható a Franchise Vállalkozás című könyv
dátum 2018-01-18 idő 16:35

A franchise iránt érdeklődők számára alapvető ismereteket tartalmazó olvasmány 25% kedvezménnyel lesz kapható a kiállítás helyszínén.

Hatalmas az érdeklődés a 10 év után újra megrendezendő Franchise Börze iránt
dátum 2018-01-17 idő 14:28

A Magyar Franchise Szövetség hiánypótló bemutatkozási lehetőséget nyújtó rendezvénye olyan sikeres, hogy már szinte az összes kiállítói stand foglalt.

Piacvezető robotgép forgalmazásához keres partnereket a Thermomix
dátum 2018-01-17 idő 12:39

A legintelligensebb robotgép immáron Magyarországon is elérhető.

Ezen túl magánszemélyek is hirdethetnek a Duna House honlapján
dátum 2018-01-16 idő 12:20

Március végéig bruttó 1990 forintért árulhat a nagyközönség házat, lakást, ingatlant, 30 napon át a Duna House honlapján.