Hírek, aktualitások

dátum 2014-11-27 idő 13:48

Női siker a fiatal vállalkozó díjon

A Fiatal Vállalkozók Hete országos programsorozat több ezer fiatalt mozgósított a múlt hét során. A budapesti tematikus napokat és a vidéki nagyvárosokban tartott eseményeket az év fiatal vállalkozója díj ünnepélyes átadása koronázta meg.
 
A 2014-es Országos Fiatal Vállalkozó Díjat Kenéz-Hanyecz Kinga kapta meg, aki egy öt hónapos kisfiú édesanyjaként, kilenc hónapja kezdett el tevékenykedni saját médiavásárló cégében. Ilyen rövid idő alatt eddig csaknem 300 millió forint árbevételt mutathat fel vállalkozása. Ezzel sikerült a hazai piacvezető médiaügynökségek közé bekerülni, amik javarészt (kettő kivételével) a multinacionális kategóriába tartoznak.
 
„A főiskolán beleszerettem a marketing szakmába, majd sikerült is elhelyezkednem ezen a területen. Mivel imádom, amit csinálok, ezért számomra ez nem számít munkának. Tavaly év végén ismertem fel egy piaci rést a szakmámban, aminek okán megalapítottuk a médiavállalatot. Az első megvalósított kampányunk során megszerzett Effie ezüst díjat követően az Országos Fiatal Vállalkozó Díj kiválasztottjaként újabb sikert könyvelhetek el. Az elismerés mellett annak is örülök, hogy személyesen elmondhatom majd minden fiatalnak, igenis be lehet törni a multik által uralt piacra, ha megtaláljuk azt a hajszálnyi különbséget, aminek segítségével újraértelmezhető egy adott tevékenységi terület.” – nyilatkozta Kenéz-Hanyecz Kinga, a Creabird Zrt. alapító vezérigazgatója.
 
Fiatal kora ellenére Oszlánczi Rékának sikerült női vezetőként elfogadtatnia magát.
 
Kovács Patrik, a FIVOSZ elnöke és Oszlánczi Réka
 
Az avasi pincevilág (Miskolc) szívében megnyitott palacsintaház és étterem alapító tulajdonosa a viszontagságok ellenére (globális gazdasági válság, az átlagosnál fejletlenebb megyeszékhely, fiatal női vezetőkkel szemben támasztott előítéletek, stb.) felvirágoztatta a kulináris élményközpontnak titulált Creppy PalancsintaHázat, majd franchise rendszerű étteremláncot hozott létre belőle.
 
 
„Az elmúlt évek gyakorlati tapasztalatainak köszönhetően, illetve a tanulási folyamatok eredményeként sikerült kidolgozni Franchise rendszerünket. A FIVOSZ-BossConnect Mentor Program keretében választottam magamnak mentort, aki egy rózsadombi üzlet megnyitásával javasolta a terjeszkedés elindítását, amit szeptemberben meg is valósítottunk. Kifejezetten boldog vagyok, hogy létezik egy ilyen ifjúsági szervezet hazánkban, ami kézzelfogható módon vezeti sikerre a fiatalokat. A különdíj pedig maga a hab volt a palacsintán.” – nyilatkozta „A Jövő Reménysége” különdíjas Oszlánczi Réka, a Creppy Franchise System Kft. vezető tulajdonosa.
 
 
Az Opten 2014-es, harmadik negyedévi adataiból kiderül, hogy Magyarországon a 18-40 év közötti korosztályból mindössze 260 ezer fiatal tevékenysége köthető vállalkozáshoz. A nők aránya 38,4 százalék, míg a férfiaké 61.6 százalék. A Fiatal Vállalkozók Országos Szövetségének Női Bizottsága és FIVOSZ mentorprogramja egyaránt támogatja a vállalkozni vágyó nőket és a női vállalkozókat annak érdekében, hogy az említett korosztály és azon belül a hölgyek minél nagyobb számban képviseltessék magukat a gazdasági életben.
 
Forrás: piacesprofit.hu
Képek forrásai: FIVOSZ, Creppy Facebook


vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
Még mindig nagy üzlet a fogyókúra: tovább terjeszkedik a Naturhouse
dátum 2018-06-01 idő 09:38

2018-ban további terjeszkedéssel számol a táplálkozási tanácsadással foglalkozó Naturhouse.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

Pazar évet zárt tavaly itthon a McDonald's
dátum 2018-06-19 idő 12:04

Tájékoztatásuk szerint tavaly a vendégek száma Magyarországon 10 százalékkal nőtt az előző évhez képest, az étteremhálózat évente átlagosan mintegy 80 millió vendéget szolgál ki.

Gyöngyösön nyitotta meg új éttermét a McDonald's
dátum 2018-06-19 idő 11:25

Gyöngyös forgalmas közlekedési csomópontjában nyitotta meg kapuit a McDonald’s legújabb, kétszintes autós étterme. Az étterem az első vidéki egység, amely már a „Jövő Élménye” koncepció alapján készült.

Egy igazi nyári ajánlat: frozen joghurt koncepció keresi új tulajdonosát!
dátum 2018-06-18 idő 09:42

A Jono Yogo, az egész évben üzemeltethető forzen joghurt hálózat remek franchise befektetési lehetőség. Az öt egységből álló franchise 2013 óta van jelen a hazai piacon, és a legforgalmasab budapesti üzletközpontokban képviselteti magát.

A franchise Spanyolországban
dátum 2018-06-15 idő 16:51

„A siker kulcsa Spanyolországban az, hogy megfelelően tudjunk alkalmazkodni a spanyolok ízlésvilágához” – Interjú Eduardo Abadíával, a Spanyol Franchise Szövetség ügyvezető igazgatójával.

Úgy megy házhoz a Lidl és az Aldi, hogy már a házat is ők építik
dátum 2018-06-13 idő 14:24

A Lidl óvodát és hotelt nyit a boltjai felett, az Aldi lakásokat fejleszt. A diszkontláncok egyre aktívabbak az ingatlanpiacon, de ki profitál ebből?