Hírek, aktualitások

dátum 2014-10-07 idő 09:14

Norbi Update: lezárult a nyilvános részvényértékesítés

Sikeresen zárult a Norbi Update Lowcarb Nyrt. törzsrészvényeinek nyilvános értékesítése október 3-án - közölte a társaság hétfőn.
 
A közlemény szerint a befektetők a kibocsátó által 990 forintos áron felajánlott minimum 800 ezer, maximum 2,2 millió darab törzsrészvényből 831 764-et jegyeztek le. A részvényértékesítés vezető szervezője a Buda-Cash Brókerház Zrt., a konzorcium tagjai az Erste Befektetési Zrt., a Random Capital Zrt. és a Reálszisztéma Zrt. volt. A társaság a nyilvános részvényértékesítés sikeres lezárása után kérelmezi majd törzsrészvényeinek bevezetését a Budapesti Értéktőzsde Standard kategóriájába.
 
forrás: nol.hu
 
A jegyzés lezárása után a jelenlegi tulajdonosok, Schobert Ferenc Norbert és Schobert Réka az értékesítés során befolyó forrásokból a legrövidebb időn belül, 990 forintos árfolyamon zártkörű tőkeemelést hajtanak végre a társaságban. A tőkeemelésre az értékesített mennyiség összértékének 84 százalékát fordítják. A Norbi Update Lowcarb Nyrt. igazgatótanácsa úgy véli, hogy a részvényértékesítés eredményessége megerősítette a társaság stratégiájának helyességét, hogy a korszerű és egészséges táplálkozás rendelkezik olyan piaci erővel és növekedési lehetőséggel, amely a befektetők számára is hiteles és vonzó - írja közleményében a cég.
 
A Norbi Update Lowcarb Nyrt. 2013. évi üzemi eredménye 103,1 millió forint, adózott eredménye pedig 94,3 millió forint volt. Bevételei négy fő tevékenységi területről származnak: a hazai és külföldi franchise bolthálózat jutalékából, az ételkiszállítás jutalékából (Teletál Ételfutár), továbbá egyéb bevételekből, mint jogdíjak, fellépések, szponzoráció és egyszeri franchise díjak.
 
 
Schobert Norbert korábban elmondta: a friss források jelentős részéből Andre Agassit, egykori amerikai világbajnok teniszezőt a vállalat új európai reklámarcaként és üzleti partnereként kívánja szerződtetni a társaság. Az idén még további 7 országgal bővíti franchise hálózatát a jelenleg 112 bolttal működő anyacég. Most 3 országban, Magyarországon, Szlovákiában és Csehországban működnek.
 
Forrás: MTI; profitline.hu


vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
A régió szennyesére pályázik a magyar mosoda-hálózat
dátum 2018-04-16 idő 12:23

Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

Május végén Moszkva válik a franchise-világ fővárosává
dátum 2018-04-18 idő 11:26

2018. május végén három jelentős nemzetközi esemény is megrendezésre kerül az orosz fővárosban. a THE MOSCOW FRANCHISE EXPO 2018, a THE WORLD FRANCHISE FORUM az Orosz Franchise Szövetség szervezése, és itt tartják meg a Franchise Világtanács (WFC) soron következő ülését is.

A régió szennyesére pályázik a magyar mosoda-hálózat
dátum 2018-04-16 idő 12:23

Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.

Május 10-én kerül megrendezésre a Magyar Franchise Szövetség tisztújító közgyűlése
dátum 2018-04-13 idő 12:45

A közgyűlésen Matthias H. Lehner, a Német Franchise Szövetség alelnöke, a Bodystreet alapító-tulajdonosa osztja meg a hálózatfejlesztéssel kapcsolatos nemzetközi tapasztalatait.

Frozen Yoghurt hálózat kínálja értékesítésre az elmúlt 4 év alatt felépített franchise hálózatát
dátum 2018-04-13 idő 10:50

A koncepció öt egysége négy jelentős budapesti bevásárlóközpontban, valamint a budaörsi Korzó Auchan Kereskedelmi Központban is jelen van üzleteivel.

Folytatja az expanziót a SPAR
dátum 2018-04-12 idő 17:11

Idén tavasszal Kecskeméten és Budapesten nyitott egy-egy új áruházat a SPAR Magyarország. A vállalat további öt szupermarketjét pedig kívül-belül megújította, hogy még inkább kiszolgálja a megváltozott fogyasztói igényeket. A modernizációs programjára 2018-ban eddig több mint 2,1 milliárd forintot fordított a SPAR.