Hírek, aktualitások

dátum 2017-12-15 idő 10:20

Országszerte keresi franchise partnereit az Anjuna Ice Pops

Az Anjuna Ice Pops Magyarországon egyedülálló koncepció, melyet 2015 végén Szabó Milán és Szalay József indított útjára.
 
A jégkrémek magas minőségének, valamint a hálózat rendkívüli online média jelenlétének köszönhetően az Anjuna brand rövid idő alatt óriási népszerűségre tett szert, melyhez a látványos termékkihelyezés és a különleges arculat is nagyban hozzájárult. 
Az Anjuna Ice Pops koncepció alapja olyan prémium kategóriás jégkrémek készítése és értékesítése, melyek nem csak finomak, hanem egészségesek is. Ehhez a hitvalláshoz igazodva az Anjuna minden terméke kizárólag természetes, növényi összetevőkből készül.

Koncentrátum helyett valódi gyümölcsöt használnak, a tartósítószereket, ízfokozókat és az állati eredetű összetevőket pedig messziről kerülik.
A gazdag jégkrém választék mellett kínálatukban chia- és tápióka pudingok, cukormentes üveges desszertek, friss juiceok is megtalálhatóak. 
 
Az elmúlt két év tapasztalatait összegezve a tulajdonosok franchise hálózat fejlesztésébe kezdtek, hogy országszerte több emberrel ismertessék meg az egészséges jégkrémeket és az örök nyár életérzését.
 
A tulajdonosok célkitűzése, hogy rövid időn belül országos lefedettségű hálózatot alakítsanak ki, mely nem csak a kíváló minőségű termékeiről, de a kivételesen pozitív hangulatáról és vendégcentrikus filozófiájáról is ismert. 
 
Amennyiben az Anjuna Ice Pops koncepció felkeltette érdeklődését, és Ön is szeretne franchise átvevővé válni, további információkért írjon az office@anjunapops.com e-mail címre!

 

Virtuális kiállító: AnjunaPops Kft.


vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
A régió szennyesére pályázik a magyar mosoda-hálózat
dátum 2018-04-16 idő 12:23

Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

80 évre tervez a Burger King Magyarországon
dátum 2018-04-26 idő 09:24

41 éttermével a magyarországi gyorsétterem-piac meghatározó szereplője a Burger King.

Tizedik alkalommal Superbrands-díjas a SPAR
dátum 2018-04-24 idő 09:20

A szakemberek mellett a vásárlók is újra bizalmat szavaztak a SPAR Magyarországnak, amelyet sorozatban tizedszerre tartottak érdemesnek a márkaértékelési díjra.

Május végén Moszkva válik a franchise-világ fővárosává
dátum 2018-04-18 idő 11:26

2018. május végén három jelentős nemzetközi esemény is megrendezésre kerül az orosz fővárosban. a THE MOSCOW FRANCHISE EXPO 2018, a THE WORLD FRANCHISE FORUM az Orosz Franchise Szövetség szervezése, és itt tartják meg a Franchise Világtanács (WFC) soron következő ülését is.

A régió szennyesére pályázik a magyar mosoda-hálózat
dátum 2018-04-16 idő 12:23

Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.

Május 10-én kerül megrendezésre a Magyar Franchise Szövetség tisztújító közgyűlése
dátum 2018-04-13 idő 12:45

A közgyűlésen Matthias H. Lehner, a Német Franchise Szövetség alelnöke, a Bodystreet alapító-tulajdonosa osztja meg a hálózatfejlesztéssel kapcsolatos nemzetközi tapasztalatait.