Hírek, aktualitások

dátum 2013-11-14 idő 11:23

Rókalandozás a Fornettivel

Szeptember közepén indult útjára a Fornetti kezdeményezése, a Rókalandozó, mely egészségnevelő, helyismereti és hagyományőrző játék a 6-10 éves gyermekek számára.
 
A játék a gyerekek életkorának (6-10 éves korosztály) megfelelő tudására, tananyagára épített feladatokat dolgoz fel játékos formában, miközben az országot mutatja be kultúrtörténeti, földrajzi, művészeti, irodalmi, folklór és tudományos sajátosságain keresztül. További fő szempont a testmozgás, a sport, amivel a gyermeket esetenként a szabadba hívják, és az egészséges életmód tudatos megválasztására ösztönzik.
 
 
Egészségnevelő, helyismereti és hagyományőrző játék. A grafika és a tartalom kialakítása megfelel a "játszva oktatás" módszertanának. A tematika kidolgozásában, hitelesítésében és ellenőrzésében szakképzett pedagógusok és sportszakértők vesznek részt. A játék szeptember 18-án indult a www.rokalandozo.hu weboldalon, melyben egyéni játékosok mellett osztályok és iskolák is részt vehetnek.
 

A Fornetti látványpékség története

 
Palásti József pékmester 1997 márciusában hozta létre családi vállalkozását, a Fornetti Kft.-t, amely egy átalakított kecskeméti házban, kisipari jelleggel kezdte meg a fagyasztott péksütemények gyártását. Eleinte elsősorban sajtos és tepertős pogácsákat készítettek az üzemben, a termékeket pedig nem darabonként, hanem tömeg alapján vásárolhatták meg a fogyasztók.
 
Fornetti látványpékség
 
Később a cég elkezdte kialakítani a látványpékségekből álló franchise hálózatát, amelyekben mobil sütőegységekkel készültek a fagyasztott süteményekből a kész pékáruk. 1999-ben a Fornetti külföldi terjeszkedésbe kezdett, először Szlovákiában, Lengyelországban és Horvátországban jelent meg a hálózat, később Romániában és Csehországban lépett piacra a társaság.
 

A Fornetti látványpékség hazánkban és külföldön

 
A koncepciót ma már Európa egyik legnagyobb franchise hálózataként tartják számon, mivel világszerte közel harminc országban több mint 7000 egységet működtetnek. A cégcsoport évente 50 millió kilogramm pékárut értékesít. A Bakutól Torontóig ívelő franchise hálózat évente 200 millió eurós forgalmat bonyolít. A Fornetti név, a gyártási know-how-k és a hozzá kapcsolódó jogok kizárólagos tulajdonosa Palásti József franchise alapító-pékmester.
A Fornetti Magyarország a Magyar Franchise Szövetség tagja.
 
Szerző: ViFe

 

Virtuális kiállító: FORNETTI Kft.


vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
A régió szennyesére pályázik a magyar mosoda-hálózat
dátum 2018-04-16 idő 12:23

Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

Május végén Moszkva válik a franchise-világ fővárosává
dátum 2018-04-18 idő 11:26

2018. május végén három jelentős nemzetközi esemény is megrendezésre kerül az orosz fővárosban. a THE MOSCOW FRANCHISE EXPO 2018, a THE WORLD FRANCHISE FORUM az Orosz Franchise Szövetség szervezése, és itt tartják meg a Franchise Világtanács (WFC) soron következő ülését is.

A régió szennyesére pályázik a magyar mosoda-hálózat
dátum 2018-04-16 idő 12:23

Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.

Május 10-én kerül megrendezésre a Magyar Franchise Szövetség tisztújító közgyűlése
dátum 2018-04-13 idő 12:45

A közgyűlésen Matthias H. Lehner, a Német Franchise Szövetség alelnöke, a Bodystreet alapító-tulajdonosa osztja meg a hálózatfejlesztéssel kapcsolatos nemzetközi tapasztalatait.

Frozen Yoghurt hálózat kínálja értékesítésre az elmúlt 4 év alatt felépített franchise hálózatát
dátum 2018-04-13 idő 10:50

A koncepció öt egysége négy jelentős budapesti bevásárlóközpontban, valamint a budaörsi Korzó Auchan Kereskedelmi Központban is jelen van üzleteivel.

Folytatja az expanziót a SPAR
dátum 2018-04-12 idő 17:11

Idén tavasszal Kecskeméten és Budapesten nyitott egy-egy új áruházat a SPAR Magyarország. A vállalat további öt szupermarketjét pedig kívül-belül megújította, hogy még inkább kiszolgálja a megváltozott fogyasztói igényeket. A modernizációs programjára 2018-ban eddig több mint 2,1 milliárd forintot fordított a SPAR.