Hírek, aktualitások

dátum 2015-04-08 idő 09:51

Saját márkás termékekkel támad a BioHair

Az idei év fontos mérföldkő a márka életében. A megfizethető árakon, időpontfoglalás nélkül elérhető, magas színvonalú szolgáltatásairól ismert BioHair Franchise Hálózat új, saját márkás termékcsalád bemutatásával ünnepelte 5 éves jubileumát.

A közönség már megismerhette a BioHair frizura, smink és gél lakk kollekcióit, amelyeknek alapja a négy évszaknak megfelelő 4 nőtípus lett. Ezek színvilágát úgy alakították ki, hogy a tavasz, a nyár, az ősz és a tél típusú hölgyek is megtalálják a kollekció hozzájuk leginkább illő kompozícióit.
Április 10-től viszont minden BioHair hajvágószalon polcán megtalálható lesz a márka otthon használatos termékcsaládja, a parabén és GMO mentes zöldalma balzsam, illetve a gránátalma, kiwi, narancs és zöldalma samponok. Ezek az év minden napján, otthoni környezetben is lehetővé teszik a természetes hajápolást. A termékek aktív összetevői a növények - pozitív terápiás hatást kiváltó - részei (pl.: levél, virág, gyümölcs, stb.).

A franchise hálózat célja az volt, hogy vásárlói számára olyan hajápoló termékeket biztosítson, amelyek a legtöbb piaci forgalomban megvásárolható termékkel ellentétben nem tartalmaznak parabéneket, SLES-t, nanoösszetevőket, génmódosított összetevőket, sem pedig kőolajszármazékokat.

Till Atilla műsorvezető, Binder Géza és Perger Gabriella a BioHair alapítói
 
A BioHair hálózat 5. születésnapi partijának keretein belül kollekciós versenyt hirdetett dolgozói között, akik fotópályázaton indulhattak munkáikkal. A legjobb húsz frizurát, öt sminket és öt manikűrt egy látványos show keretében, a születésnapi gálán mutatták be március utolsó hétvégéjén. A legjobb munkák elkészítői értékes nyereményekkel gazdagodtak, a fődíj egy londoni szakmai út és egy kétnapos csapatépítő tréning volt.

forrás: BioHair, csaladilap.hu


vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
A régió szennyesére pályázik a magyar mosoda-hálózat
dátum 2018-04-16 idő 12:23

Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

Tizedik alkalommal Superbrands-díjas a SPAR
dátum 2018-04-24 idő 09:20

A szakemberek mellett a vásárlók is újra bizalmat szavaztak a SPAR Magyarországnak, amelyet sorozatban tizedszerre tartottak érdemesnek a márkaértékelési díjra.

Május végén Moszkva válik a franchise-világ fővárosává
dátum 2018-04-18 idő 11:26

2018. május végén három jelentős nemzetközi esemény is megrendezésre kerül az orosz fővárosban. a THE MOSCOW FRANCHISE EXPO 2018, a THE WORLD FRANCHISE FORUM az Orosz Franchise Szövetség szervezése, és itt tartják meg a Franchise Világtanács (WFC) soron következő ülését is.

A régió szennyesére pályázik a magyar mosoda-hálózat
dátum 2018-04-16 idő 12:23

Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.

Május 10-én kerül megrendezésre a Magyar Franchise Szövetség tisztújító közgyűlése
dátum 2018-04-13 idő 12:45

A közgyűlésen Matthias H. Lehner, a Német Franchise Szövetség alelnöke, a Bodystreet alapító-tulajdonosa osztja meg a hálózatfejlesztéssel kapcsolatos nemzetközi tapasztalatait.

Frozen Yoghurt hálózat kínálja értékesítésre az elmúlt 4 év alatt felépített franchise hálózatát
dátum 2018-04-13 idő 10:50

A koncepció öt egysége négy jelentős budapesti bevásárlóközpontban, valamint a budaörsi Korzó Auchan Kereskedelmi Központban is jelen van üzleteivel.