Hírek, aktualitások

dátum 2017-08-02 idő 11:03

Taxizzon "taco-mode"-ban

 
A Taco Bell – amerikai franchise hálózat mintegy 7000 étteremmel – 2015-óta dolgozik azon, hogy közelebb hozza a kiszolgálást vendégeihez, akkor éppen házhozszállítási lehetőséget vezettek be.
 
Most a Lyft-tel, - egy Uber-hez hasonló, online fuvarozó vállalat – léptek partnerkapcsolatba, ennek részeként a Taco Bell éttermekbe eljutni kívánó utasok, akár kifejezetten az étteremhez rendelhetik a fuvarjukat egy Taco Bell „megálló” kiválasztásával, amely most bekerül a Lyft appjába. 
 
A „Taco Mode”-ban érkező vendégek egyéni akciókban részesülnek, már az autóban kiválaszthatják mit akarnak venni az ott elhelyezett menüről, de akár egyedi, a hálózat stílusában átalakított autót is kérhetnek az útra. „Taco Mode”-ban akár kifejezetten „drive-thru”-ra is igényelhetik a fuvart, így az csak átviszi Őket éttermen és a vásárlás után haladhatnak tovább eredeti úti céljuk felé.
 
 
"Korábban számos utasunk nem volt benne biztos, hogy a fuvarjuk során útba ejthetnek-e egy Taco Bell drive-thru-t, az új alkalmazással és látványos dizájnnal egyértelmű megoldást kínálunk mindenki számára" – Mondta Marisa Thalberg, a Taco Bell marketing osztályának vezetője. A hálózat éttermei már a kora esti órákban zárnak, ugyanakkor a "drive-thru" éjszaka is nyitva áll, mivel gyalog vagy biciklivel azt nem lehet használni. Voltak vendégek akik csak azért hívtak taxit a későesti órákban, hogy vegyenek hozzájussanak taco-t, a franchise bejelentése többek között erre fog megoldást kínálni majd vendégei számára.
 
Az LRW és Lyft által júniusban készített felmérés szerint, a fiatalabb korosztályok (18-25) évesek nagyobb valószínűséggel fognak egy online fuvarozó appot használni -, mint amilyen a Lyft is – egy-egy esti kiruccanásra vagy, hogy beugorjanak egy közeli étterembe. A Mintel felmérése szerint pedig négy fogyasztóból egy, havi rendszerességgel is használja ezt az utazási-módot. Ilyen számok ismeretében tehát nem meglepő, hogy a Taco Bell a területen rejlő marketing lehetőségek kihasználása mellett döntött.
 
A „Taco Mode” tesztidőszaka most, július végén és augusztus elején kezdődik az California állambeli Orange County-ban. A „Taco Mode”-ot kizárólag az este 9 és 2 óra között a közlekedő Lyft utasok választhatják majd. A Taco Bell és a Lyft további helyeken is tervezi a bevezetést, 2018-ra pedig az egész Egyesült Államokban elérhetővé akarják tenni a funkciót.


vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
Franchise Börze - Ahol tuti recepteket találhat egy sikeres vállalkozáshoz!
dátum 2018-01-10 idő 13:30

2018. február 1-én újra franchise kiállítást szervez a Magyar Franchise Szövetség.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

Hatalmas az érdeklődés a 10 év után újra megrendezendő Franchise Börze iránt
dátum 2018-01-17 idő 14:28

A Magyar Franchise Szövetség hiánypótló bemutatkozási lehetőséget nyújtó rendezvénye olyan sikeres, hogy már szinte az összes kiállítói stand foglalt.

Piacvezető robotgép forgalmazásához keres partnereket a Thermomix
dátum 2018-01-17 idő 12:39

A legintelligensebb robotgép immáron Magyarországon is elérhető.

Ezen túl magánszemélyek is hirdethetnek a Duna House honlapján
dátum 2018-01-16 idő 12:20

Március végéig bruttó 1990 forintért árulhat a nagyközönség házat, lakást, ingatlant, 30 napon át a Duna House honlapján.

Plakátaukciót rendez a BÁV január 24-én
dátum 2018-01-15 idő 11:53

Az aukción reklám- és kiállítás plakátok is képviseltetik magukat, a történelmi ereklyék gyűjtői pedig az ötvenes és hatvanas években készült propagandaplakátok közül válogathatnak.

Franchise partnereit keresi a BITE bakery café
dátum 2018-01-11 idő 10:58

Franchise partnereket keres a pereceket, szendvicseket, mascarponés tekercseket és különleges ízesítésű kávékat kínáló BITE bakery café.