Hírek, aktualitások

dátum 2017-08-02 idő 11:03

Taxizzon "taco-mode"-ban

 
A Taco Bell – amerikai franchise hálózat mintegy 7000 étteremmel – 2015-óta dolgozik azon, hogy közelebb hozza a kiszolgálást vendégeihez, akkor éppen házhozszállítási lehetőséget vezettek be.
 
Most a Lyft-tel, - egy Uber-hez hasonló, online fuvarozó vállalat – léptek partnerkapcsolatba, ennek részeként a Taco Bell éttermekbe eljutni kívánó utasok, akár kifejezetten az étteremhez rendelhetik a fuvarjukat egy Taco Bell „megálló” kiválasztásával, amely most bekerül a Lyft appjába. 
 
A „Taco Mode”-ban érkező vendégek egyéni akciókban részesülnek, már az autóban kiválaszthatják mit akarnak venni az ott elhelyezett menüről, de akár egyedi, a hálózat stílusában átalakított autót is kérhetnek az útra. „Taco Mode”-ban akár kifejezetten „drive-thru”-ra is igényelhetik a fuvart, így az csak átviszi Őket éttermen és a vásárlás után haladhatnak tovább eredeti úti céljuk felé.
 
 
"Korábban számos utasunk nem volt benne biztos, hogy a fuvarjuk során útba ejthetnek-e egy Taco Bell drive-thru-t, az új alkalmazással és látványos dizájnnal egyértelmű megoldást kínálunk mindenki számára" – Mondta Marisa Thalberg, a Taco Bell marketing osztályának vezetője. A hálózat éttermei már a kora esti órákban zárnak, ugyanakkor a "drive-thru" éjszaka is nyitva áll, mivel gyalog vagy biciklivel azt nem lehet használni. Voltak vendégek akik csak azért hívtak taxit a későesti órákban, hogy vegyenek hozzájussanak taco-t, a franchise bejelentése többek között erre fog megoldást kínálni majd vendégei számára.
 
Az LRW és Lyft által júniusban készített felmérés szerint, a fiatalabb korosztályok (18-25) évesek nagyobb valószínűséggel fognak egy online fuvarozó appot használni -, mint amilyen a Lyft is – egy-egy esti kiruccanásra vagy, hogy beugorjanak egy közeli étterembe. A Mintel felmérése szerint pedig négy fogyasztóból egy, havi rendszerességgel is használja ezt az utazási-módot. Ilyen számok ismeretében tehát nem meglepő, hogy a Taco Bell a területen rejlő marketing lehetőségek kihasználása mellett döntött.
 
A „Taco Mode” tesztidőszaka most, július végén és augusztus elején kezdődik az California állambeli Orange County-ban. A „Taco Mode”-ot kizárólag az este 9 és 2 óra között a közlekedő Lyft utasok választhatják majd. A Taco Bell és a Lyft további helyeken is tervezi a bevezetést, 2018-ra pedig az egész Egyesült Államokban elérhetővé akarják tenni a funkciót.


vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
Magyarországon keresi partnereit a Thermomix.
dátum 2017-09-19 idő 15:23

Immár Magyarországon is elérhető a legintelligensebb konyhai robotgép



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

Nyissa meg Ön is saját Natur House üzletét!
dátum 2017-09-25 idő 11:01

A Natur House egységekben a helyes étkezésre való nevelés és oktatás kerül előtérbe.

Felújított BENU gyógyszertárat adtak át Győr belvárosában
dátum 2017-09-25 idő 10:23

A BENU Gyógyszertárakra jellemző vásárlóbarát, világos belső kialakítással várja a betérőket a BENU Városi Gyógyszertár Győr központjában, a Baross Gábor úton.

Idén közel 6400 üzlet húzhatja le a rolót az USA-ban
dátum 2017-09-22 idő 09:57

Idén várhatóan 6400 üzlet zár be az USA-ban, mert az online kereskedelem felfutásával az emberek kezdenek leszokni a shoppingolásról.

Bubbles mosodából jelentkezik be holnap délelőtt a Music Fm
dátum 2017-09-21 idő 10:01

Bochkor Gábor és István Dániel a Flórián téri Bubbles mosodából fog jelentkezni élőben holnap reggel.

Új tulajdonosa van az Arena Plázának
dátum 2017-09-20 idő 14:28

A Budapest második legnagyobb, 66 ezer négyzetméteres plázája 2007-ben nyitotta meg kapuit, és az utóbbi években meglehetősen jó eredményeket produkált.