Hírek, aktualitások

dátum 2017-08-02 idő 11:03

Taxizzon "taco-mode"-ban

 
A Taco Bell – amerikai franchise hálózat mintegy 7000 étteremmel – 2015-óta dolgozik azon, hogy közelebb hozza a kiszolgálást vendégeihez, akkor éppen házhozszállítási lehetőséget vezettek be.
 
Most a Lyft-tel, - egy Uber-hez hasonló, online fuvarozó vállalat – léptek partnerkapcsolatba, ennek részeként a Taco Bell éttermekbe eljutni kívánó utasok, akár kifejezetten az étteremhez rendelhetik a fuvarjukat egy Taco Bell „megálló” kiválasztásával, amely most bekerül a Lyft appjába. 
 
A „Taco Mode”-ban érkező vendégek egyéni akciókban részesülnek, már az autóban kiválaszthatják mit akarnak venni az ott elhelyezett menüről, de akár egyedi, a hálózat stílusában átalakított autót is kérhetnek az útra. „Taco Mode”-ban akár kifejezetten „drive-thru”-ra is igényelhetik a fuvart, így az csak átviszi Őket éttermen és a vásárlás után haladhatnak tovább eredeti úti céljuk felé.
 
 
"Korábban számos utasunk nem volt benne biztos, hogy a fuvarjuk során útba ejthetnek-e egy Taco Bell drive-thru-t, az új alkalmazással és látványos dizájnnal egyértelmű megoldást kínálunk mindenki számára" – Mondta Marisa Thalberg, a Taco Bell marketing osztályának vezetője. A hálózat éttermei már a kora esti órákban zárnak, ugyanakkor a "drive-thru" éjszaka is nyitva áll, mivel gyalog vagy biciklivel azt nem lehet használni. Voltak vendégek akik csak azért hívtak taxit a későesti órákban, hogy vegyenek hozzájussanak taco-t, a franchise bejelentése többek között erre fog megoldást kínálni majd vendégei számára.
 
Az LRW és Lyft által júniusban készített felmérés szerint, a fiatalabb korosztályok (18-25) évesek nagyobb valószínűséggel fognak egy online fuvarozó appot használni -, mint amilyen a Lyft is – egy-egy esti kiruccanásra vagy, hogy beugorjanak egy közeli étterembe. A Mintel felmérése szerint pedig négy fogyasztóból egy, havi rendszerességgel is használja ezt az utazási-módot. Ilyen számok ismeretében tehát nem meglepő, hogy a Taco Bell a területen rejlő marketing lehetőségek kihasználása mellett döntött.
 
A „Taco Mode” tesztidőszaka most, július végén és augusztus elején kezdődik az California állambeli Orange County-ban. A „Taco Mode”-ot kizárólag az este 9 és 2 óra között a közlekedő Lyft utasok választhatják majd. A Taco Bell és a Lyft további helyeken is tervezi a bevezetést, 2018-ra pedig az egész Egyesült Államokban elérhetővé akarják tenni a funkciót.


vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
Franchise képzéssorozat indul október 31-én
dátum 2017-10-25 idő 10:31

A Dakexpo Kft. gyorstalpaló franchise képzést indít leendő és új hálózatok számára.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

70. éttermét nyitja a McDonald's Romániában
dátum 2017-11-15 idő 09:49

539,000 eurót fektetett az új étterembe a Maltese group Premier Capital, a McDonald's romániai mester átvevője.

Csehországban erősít a Duna House
dátum 2017-11-14 idő 10:12

Csehországban is építkezésbe kezdett a Duna House franchise hálózata.

A vizes VB után Amerikába megy a magyar jégkrém startup
dátum 2017-11-13 idő 10:43

A világ legrangosabb franchise eseményén képviseli hazánkat az Anjuna Ice Pops.

Herbária sajtóközlemény
dátum 2017-11-13 idő 10:21

Közleményt adott ki a Herbária Zrt. korábban megjelent cikkünk kapcsán, amelyet az alábbiakban változtatás nélkül osztunk meg.

Beolvad anyacégébe a Fornetti
dátum 2017-11-10 idő 15:49

Beolvad anyacégébe, az Aryzta Hungary Group Holdings Kft.-be a Fornetti Holding Kft. A vagyonkezeléssel foglalkozó Fornetti cég így jogutóddal megszűnik.