Hírek, aktualitások

dátum 2018-04-24 idő 09:20

Tizedik alkalommal Superbrands-díjas a SPAR

"Megtiszteltetés, hogy a szakmai zsűri és a vásárlók véleménye alapján ismét kiérdemeltük a Superbrands-díjat. A SPAR Magyarország elkötelezett a minőségi kereskedelem mellett, amelynek alappillére a fogyasztók érdekeit, a vásárlói élményeket szem előtt tartó, következetes márkaépítési és fejlesztési stratégia. Az elnyert díjaink és nemzetközi tanúsítványaink igazolják, hogy a SPAR mint márka legfontosabb értéke a minőség és a megbízhatóság, s ez egybecseng vásárlóink elvárásaival is. Az elismerés fontos visszajelzés számunkra, hogy jó úton járunk" - mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.

A vállalat az elmúlt években számos olyan belső design és polcelrendezési újítást hajtott végre, amelynek köszönhetően a vásárlók számára valódi élménnyé vált a vásárlás. A SPAR a minőségi kiszolgálásban érdekelt, figyelemmel kíséri és reagál a változó fogyasztói igényekre. A nemrég átadott üllői SPAR enjoy. convenience üzem révén például megnőtt a kényelmi termékek kínálata és gyártási kapacitása is. Emellett a vállalat folyamatosan szélesíti korszerű, egészségbarát termékválasztékát is, s olyan új szolgáltatásokkal teszi egyszerűbbé a vásárlást, mint az önkiszolgáló kasszák rendszere.

A Superbrands a nagyközönség számára is ismert, a magas minőséget szimbolizáló védjegy. A nemzetközi program keretében a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkákat díjazzák. A díj odaítéléséről egy többlépcsős előszűrést követően a jelenleg 21 tagú, független marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság döntött.

A nagy-britanniai Brand Council által létrehozott Superbrands-program ma már világszerte 90 országban van jelen, Magyarországon először 2004-ben ismerték el azokat a márkákat, amelyek követendő példát jelentenek területükön. A Superbrands nagy hangsúlyt fektet a fogyasztók véleményére, így a márkák szakmai és pénzügyi előszűrése 2018-ban is kiegészült a GfK Hungária Piackutató Intézet által a fogyasztók körében végzett online márkaismertségi és kedveltségi kutatással. 

Forrás: marketinginfo.hu



vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
Café Frei kávéház nyitott az Office Gardenben
dátum 2018-05-08 idő 09:44

Az Office Garden irodaházban nyitott meg az eddigi legnagyobb Café Frei kávéház.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

Frozen joghurt hálózatát értékesíti a Jono Yogo
dátum 2018-05-23 idő 13:52

A koncepció öt egysége négy jelentős budapesti bevásárlóközpontban - Allée, Mammut, Árkád, Westend - és a Budaörsi Auchan Korzón várja új tulajdonosát.

Prága után Brnoban is nyílt Diego áruház
dátum 2018-05-23 idő 09:22

Csehországban is terjeszkedik a magyar központú cég.

Megéri vállalkozni? Stabil alapokra épült hálózatnál mindenképpen
dátum 2018-05-16 idő 09:27

Haszon Magazin interjú Szemler Tamással, a Duna House Franchise igazgatójával a piaci trendekről és az előttünk álló változásokról.

Legyen Ön is Naturhouse franchise partner!
dátum 2018-05-14 idő 10:34

A Naturhouse minden diatetikai központjában magasan képzett és tapasztalt dietetikusok segítenek a fogyni, illetve egészségesebben táplálkozni vágyóknak.

Új elnökséget választott a Magyar Franchise Szövetség
dátum 2018-05-11 idő 09:10

Megtartotta tisztújító közgyűlését a Magyar Franchise Szövetség.