Hírek, aktualitások

dátum 2017-06-01 idő 09:29

Tizenhárom üzletegységgel bővült a SPAR franchise

„Továbbra is várjuk a magánkereskedők jelentkezését országszerte franchise hálózatunkhoz, amelyet 2012 szeptemberében vezettünk be a magyar piacra. A 2016-os év különösen jelentős volt a hálózat bővülése szempontjából: összesen 43 új üzlet csatlakozott. 2017 első 5 hónapjában pedig 13 új taggal bővült az immár 129 üzletegységet tömörítő hálózatunk, amely mintegy 1500 embernek ad munkát országszerte. A franchise üzletágunk forgalma éves szinten meghaladja a 30 milliárd forintot”, mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.

A SPAR franchise új tagjai közül hat töltőállomáson nyitotta meg kapuit. Budapesten a XVII. kerületben, illetve Keszthelyen, Dunakeszin, Érden, Balatonakarattyán és Pilisvörösváron élvezhetik a vásárlók annak az előnyeit, hogy a tankolás mellett napi fogyasztási cikkek széles választéka is várja őket, a legtöbb helyen 24 órás nyitva tartással.

További hat üzlet SPAR marketként folytatja tevékenységét: négy a fővárosban, egy-egy Cegléden és Csólyospáloson. Ezek 100-200 négyzetméter közötti alapterülettel rendelkező kisboltok, amelyeket általában családi vállalkozások üzemeltetnek, és a SPAR kínálata mellett egyedi akciókat is kínálnak a vevőknek. Cegléden egy SPAR partner áruház is megnyitott, ez a 200 négyzetméter feletti üzletek formátuma, és itt már az országos SPAR-promóciók is érvényesek, valamint a SuperShop kártyák is használhatóak.

A franchise hálózat bővítése továbbra is napirenden van a SPAR Magyarország életében, további üzletnyitások várhatóak az év hátralévő részében. A SPAR Partner Program kedvelt üzleti modell, hiszen ennek keretében a kiskereskedők számos előnyt élvezhetnek: széles áruválasztékot, heti hatszori áruszállítást, kiterjedt marketingtámogatást és promóciókat, de a korszerű informatikai rendszert, valamint a SuperShop hűségprogramot is használhatják.  Ezen kívül a SPAR saját tulajdonú bicskei húsüzeméből kikerülő, kiváló minőségű, mindig friss és kedvező árú húsok a franchise üzletekben is elérhetőek.

A helyi kiskereskedők az együttműködés során megtarthatják önállóságukat, ugyanakkor az üzletek integrálása a SPAR franchise hálózatba a helyi lakosságnak is előnyös, mert a környékbeli, úgynevezett kényelmi boltok kínálata jelentősen bővülhet, többek között a SPAR széles sajátmárkás termékkínálatának köszönhetően. A SPAR folyamatosan és kiemelten támogatja a franchise partnereket helyi és országos reklámkampányok segítségével.

Virtuális kiállító: SPAR Magyarország Kft.
Cimkék: étel-ital


vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
Cafe Frei nyitott a Nordic Light irodaházban
dátum 2017-10-16 idő 09:36

A Cafe Frei a világ jellegzetes kávéit és süteményeit hozza el a hazai vásárló közönség számára.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

Tíz év szünet után újra franchise kiállítás lesz Budapesten
dátum 2017-10-19 idő 11:32

Franchise kiállítást rendez a Magyar Franchise Szövetség 2018. február 1-én.

Bajnokok Napja az Immo1 Ingatlanközvetítő Hálózatnál
dátum 2017-10-18 idő 16:31

A 2017-es Bajnokok Napját dr. Mérő László matematikus, publicista, pszichológus, az ELTE Gazdaságpszichológiai szakcsoportjának egyetemi tanára nyitotta meg.

Rekordszámú versenyző indult a 32. SPAR Budapest Maraton Fesztiválon
dátum 2017-10-17 idő 13:40

Az idei SPAR Budapest Maraton® már 30.350 előnevezésével bebizonyította, hogy minden idők legnagyobb szabadidős sportversenye.

Stilianos babauszoda Ecseren is
dátum 2017-10-17 idő 10:58

A Babák úszásoktatása során a kisgyermekek viselkedési formáit áthatóan ismerő, és kezelő edzők remek ösztönző, motiváló képességükkel a legjobbat tudják kihozni a gyermekekből.

Országszerte franchise partnereit keresi a NaturHouse
dátum 2017-10-16 idő 10:48

A Naturhouse egységeiben dietetikusok segítik az érdeklődőket céljaik (fogyás, egészséges táplálkozás, stb) eléréséhez,