Hírek, aktualitások

dátum 2017-06-01 idő 09:29

Tizenhárom üzletegységgel bővült a SPAR franchise

„Továbbra is várjuk a magánkereskedők jelentkezését országszerte franchise hálózatunkhoz, amelyet 2012 szeptemberében vezettünk be a magyar piacra. A 2016-os év különösen jelentős volt a hálózat bővülése szempontjából: összesen 43 új üzlet csatlakozott. 2017 első 5 hónapjában pedig 13 új taggal bővült az immár 129 üzletegységet tömörítő hálózatunk, amely mintegy 1500 embernek ad munkát országszerte. A franchise üzletágunk forgalma éves szinten meghaladja a 30 milliárd forintot”, mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.

A SPAR franchise új tagjai közül hat töltőállomáson nyitotta meg kapuit. Budapesten a XVII. kerületben, illetve Keszthelyen, Dunakeszin, Érden, Balatonakarattyán és Pilisvörösváron élvezhetik a vásárlók annak az előnyeit, hogy a tankolás mellett napi fogyasztási cikkek széles választéka is várja őket, a legtöbb helyen 24 órás nyitva tartással.

További hat üzlet SPAR marketként folytatja tevékenységét: négy a fővárosban, egy-egy Cegléden és Csólyospáloson. Ezek 100-200 négyzetméter közötti alapterülettel rendelkező kisboltok, amelyeket általában családi vállalkozások üzemeltetnek, és a SPAR kínálata mellett egyedi akciókat is kínálnak a vevőknek. Cegléden egy SPAR partner áruház is megnyitott, ez a 200 négyzetméter feletti üzletek formátuma, és itt már az országos SPAR-promóciók is érvényesek, valamint a SuperShop kártyák is használhatóak.

A franchise hálózat bővítése továbbra is napirenden van a SPAR Magyarország életében, további üzletnyitások várhatóak az év hátralévő részében. A SPAR Partner Program kedvelt üzleti modell, hiszen ennek keretében a kiskereskedők számos előnyt élvezhetnek: széles áruválasztékot, heti hatszori áruszállítást, kiterjedt marketingtámogatást és promóciókat, de a korszerű informatikai rendszert, valamint a SuperShop hűségprogramot is használhatják.  Ezen kívül a SPAR saját tulajdonú bicskei húsüzeméből kikerülő, kiváló minőségű, mindig friss és kedvező árú húsok a franchise üzletekben is elérhetőek.

A helyi kiskereskedők az együttműködés során megtarthatják önállóságukat, ugyanakkor az üzletek integrálása a SPAR franchise hálózatba a helyi lakosságnak is előnyös, mert a környékbeli, úgynevezett kényelmi boltok kínálata jelentősen bővülhet, többek között a SPAR széles sajátmárkás termékkínálatának köszönhetően. A SPAR folyamatosan és kiemelten támogatja a franchise partnereket helyi és országos reklámkampányok segítségével.

Virtuális kiállító: SPAR Magyarország Kft.
Cimkék: étel-ital


vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
Franchise képzéssorozat indul 2018 január 9-én
dátum 2017-12-12 idő 12:31

A Dakexpo Kft. gyorstalpaló franchise képzést indít induló hálózatok számára.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

Franchise képzéssorozat indul 2018 január 9-én
dátum 2017-12-12 idő 12:31

A Dakexpo Kft. gyorstalpaló franchise képzést indít induló hálózatok számára.

A Duna House adatai szerint 10,5 százalékkal nőtt novemberben a lakáspiac
dátum 2017-12-11 idő 10:16

Majdnem 12 ezer lakóingatlant adtak el novemberben.

Matrackuckó alvásszaküzletet nyitott Debrecenben
dátum 2017-12-07 idő 12:13

Újabb franchise üzlettel bővül a Matrackuckó franchise hálózat.

Tizenhatmillárd fölött a Diego árbevétele
dátum 2017-12-06 idő 11:16

A társaság 2020-ra külföldön megduplázza, Magyarországon pedig 100-ra növeli boltjaik számát.

A BITE bakery café nyerte el a 2017. év Széchenyi Vállalkozása Díjat
dátum 2017-12-05 idő 10:00

500 millió forint alatti kategóriában a BITE Bakery Café üzemeltetője, a Crown Foods Kft. nyerte el az Év Széchenyi Vállalkozása Díját.