Hírek, aktualitások

dátum 2016-05-13 idő 09:10

Tovább bővül a Fornetti repertoárja az új üzleteiben

A tudatos fogyasztókat megcélzótermékekkel, sajátmárkás üdítőkkel, street food kínálattal, valamint korszerű arculattal várja régi és új vásárlóit legújabb üzlettípusában a Fornetti. Magyarország vezető fagyasztott pékáru gyártója a „Fornetti Food and Beverage” (FFB) üzletlánc első boltját a Ferenciek terén április elején nyitotta meg; az új üzlettípus lesz anyugat-európai terjeszkedés zászlóshajója is.

 

 

Pár héttel a nyitás után már több mint ezer vásárló keresi fel naponta a Fornetti új üzlettípusának mintaüzletét.Az FFB iránti kiemelt érdeklődés nem meglepő: a cég az aktuális fogyasztói igényekhez igazodótudatos stratégiával bővítette termékkínálatát, amihez a korszellemnek megfelelő, trendi, belsőépítészetileg is korszerű önkiszolgáló üzletben lehet hozzájutni.


Az üzletben a vadonatúj BakeFitt termékcsalád, a helyben készített, egyedi „street food” kínálat, valamint sajátmárkás üdítők és kávé egészíti ki a hagyományosan magas minőségűpéksütemények választékát.
A cég az üzlettípusból a fővárost és a vidéki nagyvárosokat egyarántlefedő üzletlánc kiépítését tervezi.

 

Új igényekhez új koncepció

„A fagyasztott péktermékeket gyártó Aryzta csoport tagjaként, a Fornetti termékpolitikáját a nemzetközi piaci elvárások határozzák meg, a nagyfokú élelmiszerbiztonság és a sütemények magas élvezeti értéke pedig kezdetektől fogva elsődleges szempont termékeink előállításában. A fogyasztók igényei folyamatosan változnak, a mostani új koncepcióval ezeknek az igényeknek, a minőségi street food ételek iránti igénynek kívánunk megfelelni” – emelte ki Sebastian Gooding, a Fornetti Csoport ügyvezető igazgatója.

 

Sajátmárkás termékek, európai terjeszkedés

„A folyamatos termékfejlesztés és trendkövetés elengedhetetlen feltételei a piacvezető pozíció fenntartásának és a külföldi terjeszkedésnek. A Fornetti Food és Beverage üzlettípus bevezetésével egyedülálló koncepciót alkottunk: a gyorséttermek, divatos street food étkezdék, szendvicsbárok, pizzázók, pékségek, low-carb boltok, kávézók funkcióit újítottuk meg, gondoltuk újra és építettük össze.  Az új üzlet már aszerint a modell szerint működik, amellyel a vállalatcsoport a nyugat-európai piacokon is erősíteni kívánja sajátmárkás jelenlétét” – emelte ki Bánhidi Attila, a Fornetti ügyvezetője, kereskedelmi és marketing igazgatója.

 

Újdonságok az FFB üzletben:

BakeFitt termékcsalád / nyolc féle, édes és sós pékáru
Acsökkentett energia- és szénhidráttartalmú, fehérjében és élelmi rostokban gazdag termékek minőségi összetevőit nagy gondossággal válogatjuk és többszörösen ellenőrizzük.*

 

 

Street food termékek / pizza, wrap, friss szendvics

A helyben sütött pizzák és a friss szendvicsek mellett speciálissous-vide eljárással készített töltelékes, különleges ízélményt adó wrapekis gazdagítják a választékot.

Sajátmárkás üdítők és kávé

Az FFB-ben a fogyasztók először találkozhatnak a Fornetti hat ízben elérhető, saját fejlesztésű üdítőitalaival, amelyeknem tartalmaznak hozzáadott cukrot. A frissítők energiatartalma alacsony, a legtöbb soft drink energiatartalmának töredéke.


Emellett a Mocca Negra Zrt. Mantaro FFB Limited Edition saját kávéválogatásából, 3 féle arabica blendből választhatnak a vásárlók.

*A termékekkel kapcsolatos állításokat az Országos Gyógyszerészeti és Élelmezés-egészségügyi Intézet (OGYÉI) ellenőrizte és hitelesítette.

forrás: fornetti
 



vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
Franchise Börze - Ahol tuti recepteket találhat egy sikeres vállalkozáshoz!
dátum 2018-01-10 idő 13:30

2018. február 1-én újra franchise kiállítást szervez a Magyar Franchise Szövetség.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

Hatalmas az érdeklődés a 10 év után újra megrendezendő Franchise Börze iránt
dátum 2018-01-17 idő 14:28

A Magyar Franchise Szövetség hiánypótló bemutatkozási lehetőséget nyújtó rendezvénye olyan sikeres, hogy már szinte az összes kiállítói stand foglalt.

Piacvezető robotgép forgalmazásához keres partnereket a Thermomix
dátum 2018-01-17 idő 12:39

A legintelligensebb robotgép immáron Magyarországon is elérhető.

Ezen túl magánszemélyek is hirdethetnek a Duna House honlapján
dátum 2018-01-16 idő 12:20

Március végéig bruttó 1990 forintért árulhat a nagyközönség házat, lakást, ingatlant, 30 napon át a Duna House honlapján.

Plakátaukciót rendez a BÁV január 24-én
dátum 2018-01-15 idő 11:53

Az aukción reklám- és kiállítás plakátok is képviseltetik magukat, a történelmi ereklyék gyűjtői pedig az ötvenes és hatvanas években készült propagandaplakátok közül válogathatnak.

Franchise partnereit keresi a BITE bakery café
dátum 2018-01-11 idő 10:58

Franchise partnereket keres a pereceket, szendvicseket, mascarponés tekercseket és különleges ízesítésű kávékat kínáló BITE bakery café.