

Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.
A Biohair hálózat Petőfi Sándor utcai üzletében bevezette Borbély szolgáltatását. Az új szolgáltatással kifejezetten a férfi vendégeknek kedveznek, akik ezentúl változatlanul bejelentkezés nélkül a hajvágás mellett borotválás szolgáltatást is igénybe vehetnek a hajvágószalonban.
A Biohair az elmúlt 5 évben közel 50 egységből álló hálózattá fejlődött hazánkban. A franchise hálózatot a növekedésen túl a folyamatos fejlődés is jellemzi. 2012-től egyre több egységükben bevezetésre került a szintén bejelentkezés nélkül igénybe vehető Expressz manikűr és Expressz kozmetika, valamint az ammóniamentes hajfestés szolgáltatás, amely során egy speciális gőzburával csökkentetik le a hajfesték hatóidejét 8 percre.
A hajvágószalon gyors, professzionális kiszolgálással, vegyszermentes hajápolással, kedvező árakkal várja a betérőket. A BioHair szalonokban természetes hatóanyagokkal, natúrkozmetikumokkal dolgoznak, mindenki számára személyre szabottan választják ki a legmegfelelőbb készítményeket.
Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.
2018. május végén három jelentős nemzetközi esemény is megrendezésre kerül az orosz fővárosban. a THE MOSCOW FRANCHISE EXPO 2018, a THE WORLD FRANCHISE FORUM az Orosz Franchise Szövetség szervezése, és itt tartják meg a Franchise Világtanács (WFC) soron következő ülését is.
Az önkiszolgáló mosodák térnyerését jól szemlélteti, hogy a Bubbles, több mint 50 ezer regisztrált felhasználóval rendelkezik.
A közgyűlésen Matthias H. Lehner, a Német Franchise Szövetség alelnöke, a Bodystreet alapító-tulajdonosa osztja meg a hálózatfejlesztéssel kapcsolatos nemzetközi tapasztalatait.
A koncepció öt egysége négy jelentős budapesti bevásárlóközpontban, valamint a budaörsi Korzó Auchan Kereskedelmi Központban is jelen van üzleteivel.
Idén tavasszal Kecskeméten és Budapesten nyitott egy-egy új áruházat a SPAR Magyarország. A vállalat további öt szupermarketjét pedig kívül-belül megújította, hogy még inkább kiszolgálja a megváltozott fogyasztói igényeket. A modernizációs programjára 2018-ban eddig több mint 2,1 milliárd forintot fordított a SPAR.