Hírek, aktualitások

dátum 2016-08-29 idő 10:43

Új webshoppal jelentkezett a Praltiker

A Praktiker webshopos forgalma folyamatos növekedést mutat 2015-hez képest, megduplázva az előző évi adatokat. A Praktiker e-kereskedelemből származó bevétele éves szinten elérte egy önálló kisebb alapterületű áruház forgalmát. Az országos adatok szerint az e-kiskereskedelmi forgalom aránya a teljes kiskereskedelem 4,1%-a – a magyar barkácslánc e-szegmense az országos átlagnál is dinamikusabb növekedést produkált. Az online vásárlások kosárértéke 2,5-3 szorosa az offline-nak. A Praktiker a hazánkban működő barkácsáruházak közül elsőként nyitott olyan internetes áruházat még 2009-ben, ahol nemcsak az akciós prospektus volt elérhető, hanem a teljes áruválaszték, és akár házhoz is szállították a kiválasztott termékeket. A webshop tervezését és programozását kizárólag magyar informatikai szakemberek végezték a Praktiker számára.
 
„A webáruház újjáépítését, újragondolását a vásárlók magasabb szintű kiszolgálásának, illetve a modern e-kereskedelmi és online marketing eszközök beépítésének igénye generálta. Webshopunk nem a régi oldal egy megújult változata, teljes mértékben az alapoktól építkezve alakítottuk ki az e-kereskedelmi csatornánkat” – mondta Hallgat László a Praktiker Kft. webshop vezetője. Az új portál mobilra is optimalizált, s intelligens, a vásárlók szokásaihoz igazodó keresőt kapott. Emellett a termékekről több képi, videó és szöveges információt érhetnek el használói. Ezzel párhuzamosan a logisztikai rendszer és a kiszolgáló háttér is teljes átalakításon ment keresztül. A megszokott házhoz szállítási módokon felül egyre több fix pontos átvételi módot is kínál a Praktiker országszerte. 
 
Az e-kereskedelmi szolgáltatások, de a hagyományos áruházi értékesítés során is stratégiai szinten tervez a Praktiker az új online eszközrendszerrel. A rövidtávú terveik között további kiemelt fejlesztések is várhatók: a jövőben ingyenes wifi lesz elérhető a hazai üzletekben, hogy ennek segítségével megvalósuljon a webshop és az offline tér összeköttetése. Egy termékinformációs, tájékozódást és üzleten belüli navigációt segítő, valamint a törzsvásárlói rendszert is kezelő mobil alkalmazásrendszert is terveznek fejleszteni a jövőben, hogy még több élményt adjon a vásárlás, s egyszerűsödjenek a folyamatok. 
 
„A Praktiker célja, hogy folyamatosan növelje e-kereskedelmi részarányát a vállalati árbevételében. Online vásárlóink zöme a fiatalok, valamint a „csináld magad” szellemében felújítók közül kerül ki. Az online technológiák alkalmazása nélkül ezeket a célcsoportokat nem érnénk el hatékonyan, pedig 2014-ről 2015-re mintegy 15%-kal költöttek többet egy-egy vásárlás alkalmával a webshopban vásárlók, míg ez a szám erre az évre 30%-ra emelkedett” – tette hozzá Hallgat László.
 
Jelenleg a közel 40 ezer terméket kínáló Praktiker webshopban a húzó termékkörök a bútorok, a fürdőszobabútorok, a fürdőszoba berendezések, a zuhanykabinok, a csempék, az ajtók, ablakok, a medencék és a kandallók. A termékkínálattal kapcsolatosan több újítás történik hamarosan: az egyik a II. osztályú vagy kiárusítás alatt lévő termékek megjelenítése „outlet" jelleggel. Ez néhány héten belül elérhető lesz a felületen. Ezen túl nagy reményt fűz a Praktiker a beszállítók teljes katalógusainak feltöltéséhez is, azaz lényegében a webshopon szereplő kínálat jóval szélesebb lesz, mint az áruházban elérhető. A tervek szerint rövidtávon 5 ezer cikkelemmel bővülhet az online kínálat a lakberendezés, az otthonszépítés, a felújítás, a kertészet és a hobbi kategóriában.
 
A Praktiker Magyarország meghatározó barkácsáruház-lánca, több mint 1200 embernek ad munkát. 1998-ban nyitotta meg első áruházát, jelenleg 19 üzletegységet működtet idehaza, webshopjában mintegy 40 ezer féle árucikk elérhető. 2015-ben a magyarországi Praktiker hálózat
 32,5 milliárd forintos árbevételt ért el.
Cimkék: brand


vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
Franchise Börze - Ahol tuti recepteket találhat egy sikeres vállalkozáshoz!
dátum 2018-01-10 idő 13:30

2018. február 1-én újra franchise kiállítást szervez a Magyar Franchise Szövetség.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

Turán nyitotta meg legújabb egységét a Stilianos Babauszoda.
dátum 2018-01-18 idő 17:17

2018. Január 15-én a Stilianos Babauszoda Franchise 7. egységeként kezdte működését a Stilianos Babauszoda Tura.

A Franchise Börzén kedvezménnyel lesz megvásárolható a Franchise Vállalkozás című könyv
dátum 2018-01-18 idő 16:35

A franchise iránt érdeklődők számára alapvető ismereteket tartalmazó olvasmány 25% kedvezménnyel lesz kapható a kiállítás helyszínén.

Hatalmas az érdeklődés a 10 év után újra megrendezendő Franchise Börze iránt
dátum 2018-01-17 idő 14:28

A Magyar Franchise Szövetség hiánypótló bemutatkozási lehetőséget nyújtó rendezvénye olyan sikeres, hogy már szinte az összes kiállítói stand foglalt.

Piacvezető robotgép forgalmazásához keres partnereket a Thermomix
dátum 2018-01-17 idő 12:39

A legintelligensebb robotgép immáron Magyarországon is elérhető.

Ezen túl magánszemélyek is hirdethetnek a Duna House honlapján
dátum 2018-01-16 idő 12:20

Március végéig bruttó 1990 forintért árulhat a nagyközönség házat, lakást, ingatlant, 30 napon át a Duna House honlapján.