Hírek, aktualitások

dátum 2014-03-17 idő 09:38

Üzlethálózat építésébe kezd a Bijó Élelmiszer Kft.

Első bio-, gyógy- és reformtermék kereskedését nyitotta meg Budapesten márciusban a Bijó Élelmiszer Kereskedelmi Kft., amelynek terveiben országos franchise hálózat kiépítése szerepel.
 
A 3600 négyzetméteres raktáráruház kínálatában 500 beszállító több mint 17 ezer féle terméke szerepel. A kereskedőket, üzleti partnereket kiszolgáló raktáráruház mellett egy 400 négyzetméteres kiskereskedelmi üzletet is nyitottak a lakossági vásárlók számára. Utóbbi polcain mintegy ötezer termék sorakozik. Emellett a hónap végén elindul a kereskedés webáruháza is, amelyen keresztül majdnem a teljes termékskála elérhető lesz.
 
 
Iványi Sándor, a tavaly augusztusban alakult, 300 millió forint alaptőkéjű kft. kereskedelmi vezetője a létesítmény sajtóbemutatóján elmondta, hogy a következő Bijó üzlet Debrecenben nyílik meg áprilisban. Hozzátette, hogy országos lefedettségű hálózatot szeretnének létrehozni. Terveik szerint az év végéig 15-20 boltot nyitnak a legnagyobb városokban, kezdetben saját tulajdonúakat, de a távlati cél egy franchise hálózat kialakítása.
 
A Bijó központban a gyógy- és reformtermék kereskedés mellett gyógyító központ is működik, ahol mintegy 80 természetgyógyász, több mint 100-féle kezeléssel várja a vendégeket. Kenéz Dóra, a Help2StartUp befektetési igazgatója az MTI-nek elmondta, hogy a létesítmény svájci-magyar magánbefektetői támogatással, 1,5 milliárd forintos beruházással jött létre. Úgy vélte, hogy a vállalkozás két-három éven belül évi 4-5 milliárd forintos forgalmat érhet el.
 
 
Ezt arra alapozzák, hogy az európai trendeket figyelembe véve egyre több híve van az egészségtudatos életmódnak, és folyamatosan nő a kereslet a reform élelmiszerek, gyógytermékek, a vegyszermentes kozmetikumok és tisztítószerek, továbbá az alternatív gyógyászati szolgáltatások iránt. Tájékoztatása szerint a bio-, gyógy- és reformtermékek magyarországi piaca jelenleg évi 30 milliárd forintra tehető.
 
Forrás: MTI
Cimkék: kiskereskedelem


vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
Még mindig nagy üzlet a fogyókúra: tovább terjeszkedik a Naturhouse
dátum 2018-06-01 idő 09:38

2018-ban további terjeszkedéssel számol a táplálkozási tanácsadással foglalkozó Naturhouse.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

Pazar évet zárt tavaly itthon a McDonald's
dátum 2018-06-19 idő 12:04

Tájékoztatásuk szerint tavaly a vendégek száma Magyarországon 10 százalékkal nőtt az előző évhez képest, az étteremhálózat évente átlagosan mintegy 80 millió vendéget szolgál ki.

Gyöngyösön nyitotta meg új éttermét a McDonald's
dátum 2018-06-19 idő 11:25

Gyöngyös forgalmas közlekedési csomópontjában nyitotta meg kapuit a McDonald’s legújabb, kétszintes autós étterme. Az étterem az első vidéki egység, amely már a „Jövő Élménye” koncepció alapján készült.

Egy igazi nyári ajánlat: frozen joghurt koncepció keresi új tulajdonosát!
dátum 2018-06-18 idő 09:42

A Jono Yogo, az egész évben üzemeltethető forzen joghurt hálózat remek franchise befektetési lehetőség. Az öt egységből álló franchise 2013 óta van jelen a hazai piacon, és a legforgalmasab budapesti üzletközpontokban képviselteti magát.

A franchise Spanyolországban
dátum 2018-06-15 idő 16:51

„A siker kulcsa Spanyolországban az, hogy megfelelően tudjunk alkalmazkodni a spanyolok ízlésvilágához” – Interjú Eduardo Abadíával, a Spanyol Franchise Szövetség ügyvezető igazgatójával.

Úgy megy házhoz a Lidl és az Aldi, hogy már a házat is ők építik
dátum 2018-06-13 idő 14:24

A Lidl óvodát és hotelt nyit a boltjai felett, az Aldi lakásokat fejleszt. A diszkontláncok egyre aktívabbak az ingatlanpiacon, de ki profitál ebből?