Hírek, aktualitások

dátum 2013-11-25 idő 09:47

Van még fejlődési potenciál a budapesti bevásárlóutcák kínálatában

Van még fejlődési potenciál a budapesti bevásárlóutcák kínálatában – áll a Jones Lang LaSalle Budapest High Street Overview című jelentésében.
 
A három fő budapesti bevásárlóutca 220 üzlethelyiséget kínál, átlagosan 9,5 százalékos kihasználatlansággal, a közép-kelet európai régió legversenyképesebb bérleti díjaival – négyzetméterenként 60-90 euró a havi ár. A kiskereskedelmi kínálat viszonylag homogén (tömeg, prémium és luxus) és különböző vásárlói réteget céloznak meg. A luxus kereskedelmi márkák az Andrássy úton helyezkednek el, a Váci utca és a Vörösmarty tér inkább a tömegcikkeket és szuvenírtermékeket kínálja. A Fashion Street üzleteiben a prémiumkategóriás márkákat találhatjuk meg. Ennek az elkülönülésnek az eredményeként a bevásárlóutcák nem egymás konkurensei, hiszen különböző a kínálatuk. 
 
 
Az elmúlt 5-8 évben számos új márka nyitott üzletet Magyarországon (a Louis Vuitton, Gucci és Breitling márkák mellett például a Moncler, La Perla, The North Face), akár közvetlenül, vagy franchise partnereiken keresztül. A luxus- és prémiumkategóriás márkák elegánsabb környezetben kívántak üzletet nyitni, míg a tömegtermékeket kínáló üzleteket inkább a forgalmi adatok érdeklik. A Fashion Street-projekt átadása után és az újonnan épült és felújításra került kereskedelmi létesítmények (Il Bacio di Stile, Paris Department Store, Vörösmarty No. 1) átadását követően a belvárosi vásárlóutcák arculata és megítélése nagymértékben javult.
 
"A belvárosi kiskereskedelmi kínálat átalakulásának köszönhetően nőtt az érdeklődés a bevásárlóutcák iránt, de sokat kell még fejlődnie a bérlői összetételnek és kínálatnak, hogy a bevásárlóközpontokhoz szokott hazai közönséget is el tudják csábítani" – mondta Pál Erika, a Jones Lang LaSalle kiskereskedelmi ingatlan-bérbeadási részlegének igazgatója.
Benjamin Perez-Ellischewitz, a Jones Lang LaSalle budapesti irodájának befektetési részlegéért felelős igazgatója szerint a belvárosi bevásárlóutcák kínálatának erősödésének köszönhetően a nemzetközi befektetők fellendülő érdeklődést tanúsítanak a belvárosi ingatlanok mint befektetési lehetőség iránt.
 
Forrás: hvg.hu
Kép forrása: desztinaciomarketing.hu


vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
Franchise Börze - Ahol tuti recepteket találhat egy sikeres vállalkozáshoz!
dátum 2018-01-10 idő 13:30

2018. február 1-én újra franchise kiállítást szervez a Magyar Franchise Szövetség.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

Turán nyitotta meg legújabb egységét a Stilianos Babauszoda.
dátum 2018-01-18 idő 17:17

2018. Január 15-én a Stilianos Babauszoda Franchise 7. egységeként kezdte működését a Stilianos Babauszoda Tura.

A Franchise Börzén kedvezménnyel lesz megvásárolható a Franchise Vállalkozás című könyv
dátum 2018-01-18 idő 16:35

A franchise iránt érdeklődők számára alapvető ismereteket tartalmazó olvasmány 25% kedvezménnyel lesz kapható a kiállítás helyszínén.

Hatalmas az érdeklődés a 10 év után újra megrendezendő Franchise Börze iránt
dátum 2018-01-17 idő 14:28

A Magyar Franchise Szövetség hiánypótló bemutatkozási lehetőséget nyújtó rendezvénye olyan sikeres, hogy már szinte az összes kiállítói stand foglalt.

Piacvezető robotgép forgalmazásához keres partnereket a Thermomix
dátum 2018-01-17 idő 12:39

A legintelligensebb robotgép immáron Magyarországon is elérhető.

Ezen túl magánszemélyek is hirdethetnek a Duna House honlapján
dátum 2018-01-16 idő 12:20

Március végéig bruttó 1990 forintért árulhat a nagyközönség házat, lakást, ingatlant, 30 napon át a Duna House honlapján.