Hírek, aktualitások

dátum 2016-03-03 idő 10:09

Virtuális valóság a Happy Meal-ben

A svéd McDonald's a hétvégén indítja akcióját, aminek keretén belül berántja a gyerekeket a virtuális valóságba. A szükséges eszközöket mind a gyorsétterem biztosítja. Persze nem sci-firől van szó, hanem az újragondolt Happy Meal dobozokról. A kartont megfelelő (előre perforált) helyeken széttépve, és a leírt módon összeszerelve VR szemüveget kapnak a gyerkőcök. A "kütyüt" Happy Googles-nek nevezték el, hogy miért, elég csak egy pillantást vetni az alábbi videóra.
 
 
A csoda eszköz (figyelem, ez nem holmi gyerekjáték!) beszerzése viszonylag korlátok közé szorul: Március 5-12 között, hétvégéken, csak Svédországban, ott is csak 14 étteremben kapható a doboz, ez is a készlet erejéig (3500 darab). Amennyiben szeretné kipróbálni, és gyermekét meglepni ezzel az élménnyel nem kell feltétlenül lefoglalnia repülőjegyét Stockholmba megközelítőleg 200.000 Forintért, ahol aztán további 4.10 dollárt fizethet az eszközért. A VR szemüvegek a Google-től is megrendelhetőek, egészen változatos formában egészen jutányos áron. Az alapmodell nagyjából 21 dollár, szállítással együtt. Persze sültkrumpli nem jár hozzá.
 
 
Az akciót egyébként nem véletlenül most hirdették meg, nemes egyszerűséggel ez az időszak a svéd "síszünet", amikor a legtöbb család síelni megy. Ehhez kapcsolódóan egyébként a McDonald's első virtuális játéka pont síelős témát kapott. A Slope Stars a szemüveggel használva igazi VR élményt ad, nem csak a gyerkőcöknek. A játék használatához természetesen okostelefon is kell, ezt mindenki saját maga (apukája, anyukája) biztosítsa.
 
Az akcióról egyébként eszünkbe juthat a Pizza Hut mini mobil-projektoros kampánya is, ahogy arról korábban írtunk mi is. Ám ott a közösségi szórakozás volt a cél, míg most a közös virtuális valóság került a dobozba. A McDonald's svéd marketingigazgatója, Jeff Hackett szerint kiváló lehetőség ez a közös családi digitális időtöltésre. "A szülők többet tanulhatnak gyerekeik tudásáról, és digitális-világtapasztalataiból. A játék remélhetőleg összeköti a szórakozást, és a családi együttműködést."
 
 
Hogy jó, vagy rossz a virtuális valóság, és tényleg célravezető-e, ha VR szemüvegen keresztül találja meg a család a közös hangot, azt mindenki maga dönti el. Az igazi VR technológiában amúgy igen nagy lehetőségek vannak, melyeket hasznos dolgokra is fel lehet használni. A McDonald's mindenesetre bátor lépést tett afelé, hogy még jobban beépüljön a köztudatba a virtualitás világa.
 
 
forrás: adweek.com


vissza a hírekhez


Kiemelt hírek

összes hír
Franchise Börze - Ahol tuti recepteket találhat egy sikeres vállalkozáshoz!
dátum 2018-01-10 idő 13:30

2018. február 1-én újra franchise kiállítást szervez a Magyar Franchise Szövetség.



Legolvasottabb hírek

összes hír


Franchise tanácsadás

További hírek

Turán nyitotta meg legújabb egységét a Stilianos Babauszoda.
dátum 2018-01-18 idő 17:17

2018. Január 15-én a Stilianos Babauszoda Franchise 7. egységeként kezdte működését a Stilianos Babauszoda Tura.

A Franchise Börzén kedvezménnyel lesz megvásárolható a Franchise Vállalkozás című könyv
dátum 2018-01-18 idő 16:35

A franchise iránt érdeklődők számára alapvető ismereteket tartalmazó olvasmány 25% kedvezménnyel lesz kapható a kiállítás helyszínén.

Hatalmas az érdeklődés a 10 év után újra megrendezendő Franchise Börze iránt
dátum 2018-01-17 idő 14:28

A Magyar Franchise Szövetség hiánypótló bemutatkozási lehetőséget nyújtó rendezvénye olyan sikeres, hogy már szinte az összes kiállítói stand foglalt.

Piacvezető robotgép forgalmazásához keres partnereket a Thermomix
dátum 2018-01-17 idő 12:39

A legintelligensebb robotgép immáron Magyarországon is elérhető.

Ezen túl magánszemélyek is hirdethetnek a Duna House honlapján
dátum 2018-01-16 idő 12:20

Március végéig bruttó 1990 forintért árulhat a nagyközönség házat, lakást, ingatlant, 30 napon át a Duna House honlapján.